Beantwoord

Herinnering gekregen, maar geen klant

  • 2 September 2019
  • 11 reacties
  • 225 keer bekeken

Badge
ik heb vandaag een herinnering gekregen maar ik ben helemaal geen klant van jullie
klantnummer xxxx

jullie rekening nummer. NL41 INGB 00004675 98

FACTUURKENMERK xxxx

IS DIT SPAM MET GEBRUIK VAN JULLIE LOGO?

admin: details verwijderd
icon

Beste antwoord door guydb 5 September 2019, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @guydb
Zou zomaar kunnen.
Wat is het afzender e-mailadres?
Badge
is per post toegekomen
Reputatie 7
Badge +21
Het bankrekeningnummer klopt volgens mij niet, dus het lijkt op spam, maar om zekerheid te hebben, zal een dezer dagen een KPN medewerker het bekijken, die kan in het systeem kijken dat kan ik niet.
Reputatie 7
Badge +22
Het bankrekeningnummer klopt volgens mij niet, dus het lijkt op spam, maar om zekerheid te hebben, zal een dezer dagen een KPN medewerker het bekijken, die kan in het systeem kijken dat kan ik niet.
@huistijger ik heb even gekeken, maar die rekeningnummer klopt wel. Ik heb even me factuur van Internet + TV 4K gecheckt:


Klantnummer, rekeningnummer en emailadres van mij heb ik wel effe weggehaald! 😋
Reputatie 7
Badge +21
Je hebt gelijk @Dennis Schreve
Reputatie 7
Badge +30
Beste @guydb, welkom! Spam wordt eigenlijk nooit per post verstuurd, dus ik ga er in eerste instantie wel vanuit dat het legitiem is. Dan is het wel heel vreemd, aangezien je aangeeft dat jij geen klant bij ons bent. Vanwege privacy heeft mijn collega het klantnummer uit je topic gehaald, maar deze is vergeten om het in je profiel op te slaan. Zou jij alsnog je forumprofiel aan willen vullen met jouw postcode + huisnummer en onder 'persoonlijke opmerkingen' het klantnummer van de factuur te vermelden. De factuur was wel aan jou gericht en niet bijvoorbeeld voor de buren bedoeld?
Badge
Hoi Marcia
Ik heb het aangevuld . In Nederland ben ik directeur van een onderneming Flowergest BV
met het adres dat ik heb aangevuld in mijn profiel .

Het postbusadres dat op de brief is gebruikt is ook niet het goede

Persoonlijk of zakelijk heb ik nooit enig contact gehad met KPN


groet

ik heb de brief wel van de buurman gekregen vermits hij aan hen geadresseerd was
zijn de Floris Holland BV
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik weet niet zo goed wat er nu precies aan de hand is, om eerlijk te zijn. Dit gaat om een e-mail only abonnement, wat inhoudt dat je ongeveer 7 euro per maand betaalt voor een e-mailadres van KPN. Het staat inderdaad op Floris Holland BV, maar het betreffende e-mailadres is een kpnmail.nl e-mailadres waarbij het deel voor de @ jouw achternaam bevat. Dit abonnement loopt al meer dan tien jaar en er wordt maandelijks afgeschreven. Hopelijk geeft dit jou eerst wat meer informatie. Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan weten?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je inmiddels meer duidelijkheid? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor k het graag.
Badge
probleem is opgelost
was een contract onderschreven door mijn vorige werkgever maar mijn naam stond er blijkbaar op vermeld
Reputatie 7
Badge +30
Fijn dat je eruit gekomen bent! Mochten er nog vragen zijn, weet je ons te vinden.