Beantwoord

Herinnering retour modem, is al gedaan

  • 30 June 2021
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Krijg steeds een herinnering dat ik mijn modem moet retourneren, nu weer per brief, laatste herinnering.

 

Waar kun je aangeven dat dat al gedaan is?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 1 July 2021, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Ps heb je wel een verzendbewijs ontvangen van de retourzending

Beste Jimny, zojuist de gevraagde gegevens ingevoerd. Ik heb inderdaad een verzendbewijs. Ik zie graag je reactie tegemoet.

Beste Jimny, zojuist de gevraagde gegevens ingevoerd. Ik heb inderdaad een verzendbewijs. Ik zie graag je reactie tegemoet.

Prima dat je het verzendbewijs nog hebt en zodra een KPN moderator je topic in behandeling neemt gaat het vast in orde komen 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @retour12, is natuurlijk knap vervelend dat we jou blijven bestoken met verzoeken om apparatuur retour te sturen. Ik heb hier nu in de administratie aangegeven dat de apparatuur reeds enige tijd al weer in ons bezit is. Je mag de brief verder negeren.