Beantwoord

Hoe dien ik klacht in voor onmogelijk slechte service?

  • 17 February 2022
  • 7 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik wil graag een vergoeding en een klacht indienen.

Allebei is onmogelijk om te doen. Bij vergoeding staat er dat ik er recht op heb maar om je rekeningnummer en klantnummer in te voeren geeft hij niet aan…

Wij hebben 5 dagen geen internet en tv gehad omdat ze in de verdeelkast een fout hebben gemaakt.

2 keer een monteur geweest en is nu verholpen maar de service was heel slecht. En wil dus aanmelding voor de vergoeding. 2 dagen dus thuis moeten zitten...

 

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 20 February 2022, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Balen dat het niet werkt. Ik zou er geen tijd meer in stoppen.  De wettelijke vergoeding is zo minimaal dat het niet de moeite loont. Meer dan ca € 5,00 gaat u waarschijnlijk niet krijgen.

Reputatie 5
Badge +6

Sterker nog de wettelijk vergoeding is € 2,68 per 2 dagen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Daniellefaymo ,

De aanvraag voor de vergoeding: 

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Een klacht kun je dus ook via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Daniellefaymo, welkom. 

Wat vervelend dat je zonder diensten hebt gezeten. Was alleen jij de dupe van deze storing of hadden meer mensen in jouw wijk/straat hier last van. Wanneer de storing meerdere woningen betreft en het centraal wordt opgelost kan je gebruik maken van het formulier Vergoeding bij Storing. Ik begrijp uit jouw bericht dat deze link voor jou helaas niet werkt. Dit kan komen doordat jij de enigste klant was met een storing, of soms is de storing niet goed aangemeld. Natuurlijk heb je dan nog steeds recht op vergoeding. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0402 of via de chat (klik op, ik heb een andere vraag). Dit gaat sneller dan een klacht indienen, mijn collega's berekenen hoeveel dagen de storing heeft geduurd en zullen op basis daarvan een deel van het abonnementsgeld van de eerst volgende factuur afhalen. 

Hier ook slechte ervaring met kpn , al 20 jaar klant , 200,- per maand aan abbo’s , en dan zo behandeld worden , 2 weken lang zeggen ze we sturen nieuwe modem , vandaag weer gebeld waar hij blijft , nu werd ik min of meer als leugenaar neer gezet , krijg geen nieuwe modem maar willen ze een monteur sturen die je zelf moet betalen , leve kpn , wij gaan lekker uitkijken naar andere provider , echt een kut service hier

Hebbes! We hebben je codegevonden

 

 
 

We sturen je een e-mail

Je krijgt binnen een paar minuten je persoonlijke code in de mailbox van *****

Je kunt dan toestemming geven voor glasvezel of een afspraak inplannen.

Direct regelen

Dit werkt niet, zit al een aantal weken op genoemde e-mail te wachten, maar krijg geen enkele mail hierover binnen, nu net voor 4e keer opgevraagd.