Beantwoord

Hoe kan ik een afspraak met een monteur bevestigen?

  • 5 February 2022
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Kan afspraak met monteur voor deze avond niet bevestigen


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 February 2022, 21:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Adriaaan! Bedankt voor jouw bericht!

Ik lees dat je een afspraak met een monteur niet kunt bevestigen: wat is de reden dat er een monteur moet langs komen? Is het intussen al gelukt of heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? 

Voor alle duidelijkheid geef ik je graag gegevens van onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Ik hoor graag of het gelukt is om de afspraak met de monteur in orde te maken!

Heb zondag afspraak kunnen maken en dinsdag is de monteur geweest. Daarover heb ik in een ander mailtje al positief gereageerd.

Reputatie 7
Badge +16

Zonder klantgegevens kan ik helaas niet nagaan of het al geregeld is, dus ben ik blij met een terugkoppeling: dank hiervoor en voor de positieve feedback!