Beantwoord

Hoe kan ik KPN bereiken per telefoon, mail of chat?

  • 18 August 2020
  • 27 reacties
  • 41531 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 6
Badge +5

@Maja_ kan jij bovenstaande user helpen via PB aangezien telefonisch geen optie is ? :)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kharnath, waar @robinjoo1 op doelt is dat wij via privéberichten met elkaar gaan praten, en dat is niet iets dat wij doorgaans doen op het forum, aangezien ik dan de enige moderator zou zijn die ons gesprek in kan zien. En stel dat ik ziek wordt, dan is er dus niemand anders die je verder kan helpen.

Wij werken dan ook met openbare berichten en op die manier help ik je uiteraard graag verder, ook al is het openbaar dan alsnog kunnen wij prima specifieke problemen oplossen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren. Wat er in je profiel staat is niet openbaar, behalve de regels waar geen ‘privé’ voor staat. Niemand anders dan jij en de moderators kunnen dat dus inzien!

Â