Hoe kan ik mee doen aan de Sonos actie?

  • 7 December 2020
  • 1 reactie
  • 152 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb al vele jaren KPN glasvezel (500), daarnaast nog 4 mobiele abonnementen  lopen al vele jaren. Ik ben betreffende het glasvezelabonnement als contractvrij sinds 2017. Nu wil ik mij weer binden voor  de komende periode en wordt mij verteld dat ik ooit in het verleden al aan een actie heb meegdaan en dat het daarom niet voor bestaande klanten is. Ik kan wel per maand bijna 20 euro besparen, dooor mijn abonnement aan te passen aan de huidige wensen. Dus al die jaren heb ik veel te veel betaald. Daarnaats heb ik jaren terug al extra wifipunten in hus aangelgd omdat ik niet overal in huis de kwaliteit had.  Nu wil ik hetzelfde als een nieuwe klant, jullie hoeven niets te installeren, want alles ligt er al en werkt perfect en krijg ik de deksel op mijn neus. 

Het komt er dus op neer dat ik gestraft wordt door klant te blijven. Het jaarlijks overstappen zou dus veel interessanter kunnen zijn, of is dit niet wat jullie bedoelen met nieuwe klanten? Ik wil alleen die onrust niet omdat ik verder heel tevreden ben met de diensten van KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @ANDRE1973 
 

 

Beste KPN,

Ik heb al vele jaren KPN glasvezel (500), daarnaast nog 4 mobiele abonnementen  lopen al vele jaren.
Ik wil alleen die onrust niet omdat ik verder heel tevreden ben met de diensten van KPN.

Uiteindelijk gaat het om de laatste zin in je verhaal.
En met overstappen heb je een cadeau, en daarna weer overstappen als een jaar voorbij is, weer een cadeau.
Enz enz enz
Het is maar wat je wil @ANDRE1973Â