Beantwoord

Hoe kom ik in contact met KPN vanuit het buitenland?

  • 4 March 2022
  • 3 reacties
  • 207 keer bekeken

Beste,

Ik heb zojuist mijn bevestiging doorgekregen van mijn nieuwe aankoop bij KPN, helaas is het leveradres (aangezien ik niet altijd thuis kan zijn) overgenomen als het effectieve thuisadres, wat niet klopt. Ik vind nergens waar ik dit kan aangeven, aan aangezien ik momenteel nog in België woon, kan ik jullie niet bereiken op jullie normaal nummer.

Kunnen jullie mij alsjeblieft een e-mail of een (internationaal)telefoonnummer doorgeven?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 March 2022, 11:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Simon Vanleeuw , KPN is via email niet bereikbaar, maar je kan bellen via +31 6 1200 1200.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Simon Vanleeuw , KPN is via email niet bereikbaar, maar je kan bellen via +31 6 1200 1200.

Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Reputatie 7
Badge +21

Goeie!! @Jeroen_dB , dat kan natuurlijk ook, maar ik richtte me eerst op de gestelde vraag :blush: .