Vraag

Hoe kom ik van dat call center uit Alkmaar af?

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Super irritant om steeds gebeld te worden door verschillende nummers van commercieel call center uit omgeving Alkmaar. Due keer op keer iets proberen te slijten bij me - snel internet via glas - dat helemaal niet kan op mijn postcode. Even gekeken op internet wie hier nog meer last van heeft - vele met mij. KPN onwaardig. En geen idee hoe ik dit KPN duidelijk kan maken. Dus maar zo.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

De oorzaak (schuld) hiervan is niet te zoeken bij kpn, naar mijn idee.

Zie dit :

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/bait-de-wereld-van-internetoplichting-529150

Met dien verstande dat dit geen oplichting is maar colportage.

Reputatie 7

Hoi Eddy, jammer te horen dat je hier last van hebt. Ik verwacht niet dat wij dit zijn. Als wij je namelijk bellen, dan doen we dat met iets dat ook daadwerkelijk kan. Wij weten immers wat op elk adres wel en niet mogelijk is qua aansluiting. 

Je hoort, na afloop van een dergelijk telefoontje, de opties te horen te krijgen over het registreren in het bel-me-niet register. Maak daar gebruik van. Je kunt dit ook online doen via www.bel-me-niet.nl. Let op: als je klant bent, of bent geweest, van een bedrijf dan helpt de registratie niet. In dat geval moet je bij het bedrijf zelf aangeven dat je niet meer gebeld wilt worden (Recht van Verzet).Â