Geachte heer mevrouw,
In January is ons KPN Modem V12/box 12 stuk gegaan. Ter vervanging is toen een V10 opgestuurd zodat wij ieg internet Tv en Bellen hadden via glasvezel.
Via vele contactmomenten met, moet ik zeggen, vriendelijk KPN medewerkers is mij vele malen een KPN box 12 beloofd. Inmiddels 8 pogingen, de opmerking “deze keer komt het echt goed meneer” ken ik nu wel. 1 maal is er een wederom een V10 opgestuurd. Gezien de enorm lange telefonische wachttijden en de beloftes die niet na (kunnen) worden gekomen probeer ik het op deze manier.
De vele uren telefonisch contact, verkeerde zaken opsturen, handling etc zijn mijns inziens niet gratis en is volgens mijn een direct gevolg van foutieve, danwel slechte of stroperige interne procedures bij KPN.
Zelf ben ik totaal niet geïnteresseerd in de reden van, hoe het moet, of waarom, ik wil alleen het juiste modem opgestuurd krijgen.
Mijn vraag is nu, na ca 12 uur bellen, hoe ga ik dat voor elkaar krijgen??
Met vriendelijke groet
Beste antwoord door JohanT
Bekijk origineel