Beantwoord

Hoe krijg ik een capable KPN medewerker te spreken die in staat is om het juiste modem op te sturen.

  • 21 January 2021
  • 8 reacties
  • 173 keer bekeken

Geachte heer mevrouw, 

 

In January is ons KPN Modem V12/box 12 stuk gegaan. Ter vervanging is toen een V10 opgestuurd zodat wij ieg internet Tv en Bellen hadden via glasvezel. 

Via vele contactmomenten met, moet ik zeggen, vriendelijk KPN medewerkers is mij vele malen een KPN box 12 beloofd. Inmiddels 8 pogingen, de opmerking “deze keer komt het echt goed meneer” ken ik nu wel. 1 maal is er een wederom een V10 opgestuurd. Gezien de enorm lange telefonische wachttijden en de beloftes die niet na (kunnen) worden gekomen probeer ik het op deze manier.

De vele uren telefonisch contact, verkeerde zaken opsturen, handling etc zijn mijns inziens niet gratis en is volgens mijn een direct gevolg van foutieve, danwel slechte of stroperige interne procedures bij KPN. 

Zelf ben ik totaal niet geïnteresseerd in de reden van, hoe het moet, of waarom, ik wil alleen het juiste modem opgestuurd krijgen. 

 

Mijn vraag is nu, na ca 12 uur bellen, hoe ga ik dat voor elkaar krijgen??

 

Met vriendelijke groet

 

icon

Beste antwoord door JohanT 1 February 2021, 08:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @JohanT , wees blij met je Experia V10, een beter modem is er momenteel niet bij KPN.

 

Reputatie 7
Badge +15

@JohanT Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je zo vaak contact hebt moeten hebben en dat het nog niet voor elkaar is. Ik moet zeggen dat ik het voor een groot deel eens ben met @JanD maar kan mij ook voorstellen dat je graag een box 12 wil. 

Zou je kunnen laten weten of je dit nog steeds graag wil en zou je je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik uitzoeken wat ik voor je kan doen! 

Beste Rutger,

 

We zijn inmiddels weer een week verder. Wederom 2 medewerkers gesproken, 2 maal beloftes, en je raadt het al, ik heb niets vernomen en er is niets gebeurd.

Wel ben ik, voor de eerste keer, gebeld door KPN naar aanleiding van een enquete die ik heb ingevuld. Deze persoon gaf aan dat de medewerkers wel de juiste afdelingen hebben, en hadden, aangestuurd. 

Dus mijn conclusie dat er ergens iets mis gaat met de interne procedures lijkt wederom bevestigd. Echter ik heb hier geen belang bij, of iets van interesse voor, ik wil slechts een modem opgestuurd krijgen.

Mede ook gezien het feit de v10 simpelweg fysiek niet in de meterkast past op de locatie waar voorheen de v8 en later de v12 hing, dan moeten alle data en telefoonkabels aangepast worden. 

Het zou heel fijn zijn als je iets voor ij zou kunnen betekenen Rutger. De spullen van KPN zijn goed, echter is het vertrouwen in de organisatie gedaald.

Groet

 

 

Hallo @JohanT , heb je tevens gedaan wat @Rutger_  aan je vroeg, in het privédeel van je profiel je gegevens ingevuld, d.w.z. postcode/huisnummer en klantnummer?

 

Uiteraard

Reputatie 7
Badge +15

@JohanT Ik zie op dit moment in het systeem een omruil voor een Box 12 klaar staan. 

Deze order is vandaag in het systeem gezet, normaal gesproken wordt deze dan morgen geleverd. Hierover zou je een sms of een e-mail moeten ontvangen. 

Heb je deze toevallig al gehad? Zo niet, dan zou je deze in de loop van vandaag of anders morgen moeten ontvangen! 

Beste Rutger,

Hartelijk dank voor de moeite!

Een e-mail en/of sms heb ik nog niet ontvangen. Wel ga ik ervan uit dat ik deze wel ga krijgen als jij aangeeft e.e.a. in het systeem te kunnen zijn. 

Hopende dat deze zeeeeer tijdrovende en inmiddels kostbare exercitie nu ten einde is!

 

Fijn weekeinde gewenst

 

Beste Rutger, 

 

Het modem heb ik ontvangen en het werkt probleemloos. Dank voor de moeite!

 

Groet