Beantwoord

Hoe krijgen wij een wifi versterker aangevraagd?

  • 17 March 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Heb het gevoel dat we in een loop zitten. Van meerdere medewerkers en fora-participanten vernemen wij dat we een wifi versterker krijgen als wifi slecht is. Heb inmiddels al #-tig keer gemeten en wifi op zolder is zo slecht dat het niet eens gemeten kan worden. Maar de melding dat we dan een wifi versterker krijgen, popt niet op. Alle andere sporen voor gratis aanvraag van een wifi versterker lopen dood. Ben beetje eind raad na een week touren op sites en oplossingen…

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 20 March 2021, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Mvantellingen, ik zie dat het inmiddels gelukt is om via de klantenservice een wifiversterker te bestellen. Deze is vandaag afgeleverd zie ik op het servicepunt en kan afgehaald worden.