Beantwoord

Hoe moet ik de NT aansluiten?

  • 30 March 2024
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Hallo allemaal,

Volgende week vrijdag kan ik mijn internet aansluiten. Ik heb het pakket met modem en NT kastje al binnen. 
In de handleiding bij het pakket en op de site van KPN staat dat ik het NT kastje aan de linkerzijde moet monteren. Ik heb een zwart NT kastje geleverd gekregen. 
 

 Dit is mijn huidige aansluiting (links zit het kastje van Odido en rechts mijn oude NT kastje van KPN. Alleen de linker heb ik op dit moment aan staan.

Ik weer niet wat de monteur van Odido heeft gedaan, maar het lijkt alsof het vorige NT kastje altijd rechts heeft gezeten. Ik kan mij niet meer herinneren hoe de aansluiting was voordat ik Odido had. Ben overigens terug naar KPN omdat Odido veel storing gaf bij TV kijken (scherm en geluid). 

Moet ik nu toch het nieuwe NT kastje links monteren of maakt dit niet uit? 

Ik hoor het graag omdat ik volgende week niet voor verrassingen wil komen te staan. Alvast bedankt voor de reacties. 

icon

Beste antwoord door Nick83 30 March 2024, 09:47

Bekijk origineel

4 reacties

Kun je eens een foto plaatsen van het nieuwe kastje dat je ontvangen hebt @Mzll ?

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij KPN zit het kastje altijd links. En bij Odido zit die nu ook links.

Toen u vroeger KPN had zat het kastje bij u ook links vermoed ik. Maar toen u over ging naar Odido heeft de monteur het KPN kastje naar rechts verplaatst en het Odido kastje links gehangen.

@N.N. zie foto

Deze past er gewoon op, zowel aan de linker als rechterzijde  

 

 

@Nick83, bedankt voor je info! 

Reageer