Beantwoord

Hoe moet ik Super Wifi-punt retour sturen?

  • 22 July 2021
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Hallo,

Mijn wifi was de laarste tijd erg slecht en kwam op jullie site terecht om dat te melden.
Ik kon 'n online test laten doen, dus daar wilde ik aan beginnen.
Kreeg al meteen de melding dat mijn modem te oud was en ik kon 'n nieuw modem aanvragen.
Dat heb ik dus gedaan, en omdat het om wifi ging ook maar meteen zo'n Super Wifi punt erbij besteld.
Alles had ik de volgende dag al in huis, super snel. Compliment.
Modem aansluiten was zo gepiept.
Wifi getest, en alles tot volle tevredenheid.
Dus nu heb ik dat Super wifi ding gewoon niet nodig.
Nergens iets te vinden hoe ik dat retour kon sturen. (Slecht)
Gebeld, ik moest het via 'n KPN winkel terug sturen.
Helaas, geen KPN winkel meer in Oss.
De dag erna, vandaag, naar Uden gegaan met dat wifi ding, maar ook daar kon ik het niet afgeven omdat ik geen aankoopbon had. Zou verrekend worden met abonnement.
Wat nu? Ja wachten op faktuur in je mail.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb maar 14 dagen om dat ding af te geven. Dat gaat dus niet werken.

Leest er 'n KPN mannetje of vrouwtje mee wat mij de oplossing kan melden?

Met vriendelijke groet,

Huub Laarmans,
Oss.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hanna_ 23 July 2021, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Daadwerkelijk afgeven bij een kpn winkel en dan wordt deze verrekend met je volgende factuur.

Dat gaat dus niet.
De KPN winkel nam hem niet aan omdat ik geen aankoop bon had.
Alleen maar bevestiging via email van mijn bestelling.

Reputatie 7
Badge +7

Vreemd, je hebt ook bewijs zoals een pdf van een afboeking van je bank, is dat dan niet goed? Je hebt maar 2 weken niet goed (nodig) geld terug, dus je moet opschieten.  KPN laat daar wel een steek vallen als het gaat om dit soort zaken, totaal onduidelijk.  Heel veel succes!

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Huub Laarmans, welkom. 

Daadwerkelijk afgeven bij een kpn winkel en dan wordt deze verrekend met je volgende factuur.

@kevster heeft wel gelijk, gekochte artikelen kunnen enkel binnen 14 dagen via de KPN winkel retour. Je ontvangt altijd een bevestigingsmail die tevens dient als aankoopbewijs, wanneer je deze mee neemt naar de winkel zou dat voldoende moeten zijn. 

De uitzondering hierop is apparatuur aangeschaft via onze webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com. Wanneer jij jouw Super Wifi via deze webshop hebt aangeschaft, dan kan je via de pagina retourzendingen contact opnemen met onze partner Ceva Logistics voor een goede afhandeling van jouw retour. 

Dit begint 'n gebed zonder eind te worden.
Ik baal als 'n stekker dat dit allemaal zo vreselijk slecht geregeld is.
Zojuist Ceva Logistics gebeld, die konden me niet helpen omdat het via de webshop is besteld.
Ceva vertelde mij dat ik dit via KPN moet regelen.
Daar was ik al eerder geweest in hun winkel in Uden.
Zo snel als je het spul in huis krijgt, zo lastig is het om iets retour te sturen.
Ik heb hier geen woorden voor. Ja, schandalijg lijkt me hiervoor geschikt.
Dus zit ik nog steeds met 'n duur wifi punt waar ik niets mee kan.
Help help help.

Ik beschik over 'n ordernummer en een referentie nummer. That's all.

Â