Beantwoord

Hoe snel doorgeven bij een verhuizing”

  • 20 January 2021
  • 8 reacties
  • 93 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ga misschien verhuizen. Ik heb nu glasvezel, op het nieuwe adres gaat dat niet dus wordt het DSL
)Internet en TV heb nu al een contract)  Hoe Lang duurt het op een nieuw adres voor dat ik internet en TV incl. Opnemen in the cloud heb bij een verhuizing.
 

Dus hoe vroeg van te voren moet ik dat doorgeven?  ( heb wel een monteur nodig en wil ook graag de prijs daarvan weten) 
Ik kan geen dag zonder internet vandaar mijn vraag! 
MVG.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 24 January 2021, 19:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Minimaal 3 weken van te voren doorgegeven volgens mij.

.en de verhuisprijs?

Reputatie 7
Badge +24

.en de verhuisprijs?

Euhm... volgens mij kost da nix. 

Reputatie 6
Badge +8

Je moet het inderdaad minimaal 3 weken vtv aanvragen, het liefst ruim een maand van te voren. Prijs voor installatiemonteur is 75 euro als KPN van mening is dat je het zelf kunt aansluiten. (=werkende aansluiting in het verleden geweest)

@gjtm Ik heb nu glas, en verhuis naar DSL volgens mij heeft die ex bewoner nooit internet gehad. Was 100 jarige. 
Lijk mij dus stek dat alles oké zal zijn in dat huis. @gjtm @Nick83  beide dank voor antwoorden 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Cristien, geef het zo snel mogelijk aan als het bekend is. Dan zit je goed. De monteur is bij een verhuizing gratis, uitgezonderd eventueel extra materiaal of apparatuur zoals WiFi versterkers.

Kijk dat is een duidelijk antwoord @Alex_P  dank en al de andere ook dank voor reacties

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan uiteraard!