Beantwoord

Hoe verplaats ik de afspraak met de monteur?

  • 27 January 2022
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Waar moet ik mijn afspraak verzetten? Toch niet via een forum? Niet heel duidelijk allemaal

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 January 2022, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Delphine La Mark, welkom! Je verplaatst de afspraak het gemakkelijkst door te klikken in de link op de bevestigingsmail van de eerste afspraak. Daar kan je als het goed is de afspraak wijzigen. Mocht je daar niet uitkomen, kan je ook altijd even bellen met de collega's via 0800-0402 óf chatten (scroll naar beneden en klik op ‘ik heb een andere vraag’). Ik kan de afspraak ook voor je wijzigen, maar, zoals je hebt gezien, zijn we op het forum niet 24/7 aanwezig. En het zou dus kunnen dat je dan te laat bent. Mocht het om een afspraak over een paar dagen gaan, vul dan gerust je forumprofiel aan met je adres en klantnummer en laat even weten wanneer je de monteur dan wél kunt ontvangen.