Beantwoord

Hoe weet ik of de overstapservice van ziggo naar kpn goed is gegaan?

  • 8 March 2021
  • 10 reacties
  • 137 keer bekeken

Badge

Aan ziggo kant zie of merk ik niets. Volgens de monteur moet dit automatisch gaan als kpn modem aan gaat en ziggo modem uit gaat. Ik wil natuurlijk niet dubbel betalen!

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 10 March 2021, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge

Waar kan ik controleren of mijn overstap is goed gegaan? Aan ziggo kant zie ik niets. Volgens monteur, die vandaag mijn glasvezel heeft aangesloten, moet dit bij het omhangen van het modem naar kpn, automatisch gaan. 

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @ravaoo! Goed dat je even navraag doet, het zou zonde zijn als je ineens dubbele kosten hebt. Heb je bij het plaatsen van jouw bestelling gekozen voor onze Overstapservice? Dan zou het goed moeten komen. Maar als je wilt, kan ik voor de zekerheid natuurlijk even kijken of dit goed bij ons is doorgekomen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Badge

Mijn profiel is nu aangevuld. Ik heb inmiddels gecontroleerd bij Ziggo. Deze was niet opgezegd. Dat heb ik nu wel gedaan. Wel is er een maand opzegtermijn.

Badge

Nu zit ik dus met dubbellen kosten, Maar, de telefoniste van KPN gaf aan dat het goed komt. Als ik via het form of de chat aan geef wat er is gebeurd dan kan ik met de opzegging van Ziggo iets regelen met KPN. Bij deze de vraag om het te regelen @Denise_ . 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb inmiddels gecontroleerd bij Ziggo. Deze was niet opgezegd. Dat heb ik nu wel gedaan. Wel is er een maand opzegtermijn. Nu zit ik dus met dubbellen kosten, Maar, de telefoniste van KPN gaf aan dat het goed komt. Als ik via het form of de chat aan geef wat er is gebeurd dan kan ik met de opzegging van Ziggo iets regelen met KPN. Bij deze de vraag om het te regelen @Denise_ . 

Ai, dat is vervelend! Niemand zit te wachten op dubbele kosten bij een overstap. Ik wil je vragen om zelf een e-mail met jouw KPN klantnummer, uitleg van de situatie en bewijs (facturen en bevestiging) te sturen naar correctie-overstap@kpn.com. Mijn collega's zullen jouw aanvraag dan in behandeling nemen en beoordelen. Aan de hand daarvan wordt gekeken of een vergoeding van de dubbele kosten aan de orde is of niet. Hier kan ik verder geen toezegging over doen.

*Admin: bericht aangepast voor herbruikbaarheid

Badge

@Denise_  Klopt het email adres correctie-overstap@kpn.com wel? Het is nu een week gelden dat ik een mail met de gegevens heb gestuurd en heb geen enkele reactie gehad. Ook geen ontvangst bericht!

Reputatie 7
Badge +17

Heb je inmiddels een reactie ontvangen? Ik heb het e-mailadres voor de zekerheid gecontroleerd: deze klopt.

Badge

Ik heb dit weekend antwoord gehad. 

Reputatie 7
Badge +17

Ah, super! Is het allemaal gelukt? :blush:

Badge

Ik wacht nog op de uitvoering van het antwoord. Daarna zal ik dit hier natuurlijk melden.