Ik heb geen behoefte aan een discussie, maar kom toch op dit forum terecht omdat er kennelijk geen normale manier is om met kpn te mailen.
Ik ben al jaren een trouwe klant van kpn maar voel me nu redelijk in de kou gezet. Er komt een aanbieding van Ziggo binnen waardoor ik bijna € 140,00 per jaar goedkoper uit kan zijn dan bij kpn en ook nog met een beter aanbod (o.a. 500 Mbit/s i.p.v. 100 Mbit/s).
kpn: alles in 1: € 72,00 + € 16,50 = € 88,50
Ziggo: idem maar beter: € 67,50 + € 11,95 = € 79,45
Besparing op Voda abb: € 2,50
Totaal per jaar € 138,60
Vraag aan kpn: Wat gaat u hieraan doen? Ik verwacht als trouwe klant een tegemoetkoming. Dwing mij niet om over te stappen naar Ziggo. Er zal altijd wel wat prijsverschil zijn; dat is niet erg, maar dit verschil is gewoon te groot om te blijven. Bovendien is het een klap in het gezicht van trouwe en zeer trouwe klanten.
Ik verwacht graag een serieus antwoord.
Met vriendelijke groet,
Bert Huiskamp
PS: Zoals u ook met zakelijke klanten doet mag u mij gerust met u aanspreken; dat getutoyeer van consumenten is hoogst irritant en ook behoorlijk onfatsoenlijk.
Admin: persoonlijke gegevens verwijderd en titel van het bericht aangepast
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel