Beantwoord

hoge factuur

  • 27 December 2020
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Hoi! Waarom is mijn rekening ineens zo hoog? Ik denk dat er een fout gemaakt is met onze afschrijving.. normaal betalen we nog geen €40,-.. nu bijna het dubbele? 



Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jose_ 2 January 2021, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Leg de facturen naast elkaar dan zie je het vast. 

Reputatie 7
Badge +10

Bekijk inderdaad even de specificaties, daar staat omschreven wat er in rekening is gebracht.

 

Dit kan overigens eenmalig zijn als uw abonnement is overgezet van bv Telfort naar KPN. Bij Telfort betaalt u de maand achteraf* en bij KPN vooruit.

 

*in de lopende periode

Bekijk inderdaad even de specificaties, daar staat omschreven wat er in rekening is gebracht.

 

Dit kan overigens eenmalig zijn als uw abonnement is overgezet van bv Telfort naar KPN. Bij Telfort betaalt u de maand achteraf* en bij KPN vooruit.

 

*in de lopende periode

Hallo @Maurice85 , dat klopt niet, bij TFT betaalde je de abokosten ook vooraf en de variabele kosten achteraf.

Het kan wel zijn dat als je tussen 2 factuurperiodes wijzigt je een hogere of lagere factuur krijgt, dat hangt af van de soort wijziging.

 

Reputatie 7
Badge +10

Bekijk inderdaad even de specificaties, daar staat omschreven wat er in rekening is gebracht.

 

Dit kan overigens eenmalig zijn als uw abonnement is overgezet van bv Telfort naar KPN. Bij Telfort betaalt u de maand achteraf* en bij KPN vooruit.

 

*in de lopende periode

Hallo @Maurice85 , dat klopt niet, bij TFT betaalde je de abokosten ook vooraf en de variabele kosten achteraf.

Het kan wel zijn dat als je tussen 2 factuurperiodes wijzigt je een hogere of lagere factuur krijgt, dat hangt af van de soort wijziging.

 

Excuus. Dat zou ik het ook niet weten en zou u toch via de specificaties moeten zien wat er in rekening is gebracht.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Bambie94, welkom hier op het forum! :blush:

Heb je, zoals in de eerdere reacties wordt geadviseerd, al eens naar de specificatie van de factuur gekeken? Je vindt de factuur terug in MijnKPN.

Als je nog vragen over de factuur hebt, laat het dan gerust weten. Je kunt voor sneller contact dan ook even met ons bellen; we zijn elke dag gratis te bereiken via 0800 0402.

Reputatie 7
Badge +10

@Bambie94 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!