Beantwoord

hoge ping met game

  • 25 October 2020
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Heb een hele hoge ping met game heb hier al wat rond gekeken op het forum daardoor heb ik een test gedaan op speedtest.net 

Daar komt dit uit mijn ping in game 97ms.

Wat kan ik doen om dit te verbeteren wnat mensen gaan niet meer game met mii vanwege die hoge ping

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 November 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi Ruud, welkom op het forum! Een hogere ping vindt zijn oorsprong meestal in de server(s) waar mee verbonden wordt. Zorg dat je speelt op servers die in jouw regio horen (Europa, of Nederland specifiek, en niet een Amerikaanse server of iets dergelijks). Dat helpt vaak al. Zorg daarnaast ook dat je game apparaat bekabeld verbonden is voor een zo stabiel mogelijke verbinding.

Reputatie 3

Ik heb hier sinds een paar weken ook enorm last van. Normaal gesproken ligt de ping tussen 9 en 16 ms, maar nu regelmatig tussen de 600 en 700.

Download en upload snelheid is niets mis mee (voor wat er mogelijk is op mijn adres dan): 45/15 Mb. Dit probleem lijkt alleen op te treden als mijn zoontje aan het gamen is.

 

Zo ook op dit moment:

Ping 450ms/jitter 190ms Download 46,8 Mbit/Upload 7 Mbit.(die is dus wel vrij laag momenteel).

Contact gehad met KPN, maar medewerker kwam niet verder dan dat ik eigenlijk blij moet zijn dat ik dit soort snelheden haal op mijn adres (en dat het uiteraard volledig ligt aan mijn bekabeling of WIFI bereik). Hiervoor heb ik deze problemen echter nooit ervaren.