Beantwoord

Hoger factuurbedrag (Spotify Premium)

  • 2 May 2020
  • 10 reacties
  • 98 keer bekeken

Waarom een verhoging van de factuur zonder mededeling?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 May 2020, 17:41

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @incassoconsult ,

Staat er niet iets bij de specificaties op de derde pagina? 

Waarom onaangekondigd verhoging van factuur?

Reputatie 7
Badge +28

Kun je iets specifieker zijn? Welk bedrag is verhoogd? Zijn het geen eenmalige extra kosten? 

Het gaat niet om een hoog bedrag 1 euro. Het gaat om het principe om zonder mededeling een hoger bedrag te gaan factureren.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat snap ik. Maar ik weet nog steeds niet of dit het vaste abonnementsbedrag betreft of een post eenmalige kosten". Want zo'n eenmalige postenkost kan verschillende redenen hebben. Denk aan afluisteren voicemail of een doorschakeling. Vaak vind je in de bijlage van de factuur daar een verklaring voor. Ik heb niets gelezen overr een vaste abonnementsverhoging van 1 euro voor iedereen, dus dat lijkt me wat sterk. 

  

Geen eenmalige kosten. Als dat zo was en krijg je een specificatie.

Dit is een factuur betreffende het internet in een woning.

Ik kan begrijpen dat je het wat sterk lijkt. Mij ook namelijk.

Daarom wil ik dit niet accepteren.

Naar het publiek toe en in de reclame doet KPN zich anders voor.

 

Reputatie 7
Badge +28

Wat was de oude prijs en wat is de nieuwe prijs? Wat voor type abonnement is het ? Heb je ook Vast Bellen erbij? 

 

Mogelijk heb je Spotify? Dat is onlangs 1 euro duurder geworden. Ook als je het niet gebruikt en het in je abonnement zit.

Reputatie 7
Badge +28

Dat is een scherpe Peter !,

@incassoconsult had nog steeds niet aangegeven wat hij nu precies voor abonnement heeft, maar Spotify is per 1 april 2020 1 euro per maand duurder geworden. 

Als het goed is, zijn de klanten daar per e-mail over ingelicht. 

 

Spotify verandert

Wijzigingen tarieven

Per 1 april veranderen de tarieven van Spotify Premium en Spotify Family. Op dit moment ontvangen KPN klanten nog een korting van 1 euro per maand ten opzichte van de prijs bij Spotify, maar deze komt te vervallen. Hierdoor gaan KPN klanten de normale prijzen betalen.

Spotify Premium € 9,99
Spotify Family € 14,99

https://www.kpn.com/service/spotify-verandert.htm

 

Heb je geen spotify in jouw abonnement? Geef dat aan, dan zoeken we verder. 

Bedankt Noordzee.

Dat is de oplossing. Mijn klant blijkt zonder het te weten een Spotify abonnement te hebben.

Nogmaals hartelijk dank.

 

Reageer