Beantwoord

Hogere internetsnelheid

  • 24 March 2020
  • 8 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik zou graag mijn internetsnelheid verhogen nu ik thuis werk. Wat zijn de mogelijkheden?

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 31 March 2020, 15:29

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Wes23463462 , in MijnKPN kun je kijken of je een hogere snelheid aan kunt vinken.

 

Er staan drie opties bij Hussel, maar ik heb nu KPN compleet. Ik zou 200 aan moeten

kunnen, maar ik heb nu 100.

KPN Compleet zegt helemaal niets over je internetabo. Compleet werd je tot voor enige tijd als je meer dan één abo bij KPN afnam (twee of meer mobile abo's of een internetabo met één of meer mobile abo's). Uit je opmerking over 100 Mb/s leid ik af de je naast je mobile abo('s) ook het internet en tv abo (tot 100 Mb/s) hebt. Dat is een inmiddels verouderd abo en dat kan niet meer opgewaardeerd worden. Wil je gebruik maken van 200 Mb/s dan zul je je internet en tv abo moeten omzetten naar Hussel. Of je ook je mobile abo('s) wilt omzetten naar Hussel moet je natuurlijk zelf weten.

Reputatie 7
Badge +13

@Wes23463462 Goedemorgen, welkom op het KPN Forum! . Ik zie dat er hierover ook contact is geweest met de Klantenservice en dat er nu een order loopt. Is alles duidelijk? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! 

Beste Remco, ik heb verder nog geen contact gehad met de klantenservice en ik ben dan ook verbaasd dat er een order loopt.
Volgens Henk heb ik een verouderd abonnement, dus ik moet overstappen naar Hussel voor 200 Mb/s, maar daarin zit dan bijvoorbeeld niet meer mijn gratis Spotify Premium en gratis zenderpakket. Dus daar ben ik nog niet zo enthousiast over.

Wellicht toch niet. Ik zag tot mijn verbazing deze week dat ik mijn internet en tv abo via Mijn KPN toch kon opwaarderen naar 200/20 Mb/s. Misschien kan dat bij jou ook nog.

Kan dat, @Remco_? Wat zijn daarvan de extra kosten?
En kan ik dat weer terugdraaien zodra ik niet meer thuis werk?

Reputatie 7
Badge +13

@Wes23463462 Sorry voor de late reactie. Ik heb onze bestelsystemen bekeken en ik kan helaas onder je huidige abonnementsvorm de extra snelheid niet aanzetten :-( . Dan zal het hele abonnement moeten worden omgezet naar een Hussel abonnement. 

Reageer