Beantwoord

Hogere internetsnelheid alleen mogelijk bij pakketwissel?

  • 20 April 2021
  • 1 reactie
  • 61 keer bekeken

Hallo allemaal,

Momenteel zit ik rond de 100MB internet, maar als ik de postcode check doe staat er dat ik tot 195MB kan halen op mijn adres. In KPN kan ik dan wel switchen naar een ander abonnement, maar dan verlies ik andere voordelen (dingen als spotify premium e.d. vallen dan weg omdat ik switch).

Is het niet mogelijk om enkel meer internetsnelheid te krijgen binnen het huidige pakket wat ik nu heb? Dit is de alles-in-één.


Groetjes,

Marco

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2021, 09:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Ha @SxDean1, welkom! Goede vraag! Als je in jouw MijnKPN inlogt, kan je kijken welke extra opties je hebt. Als daar een optie met extra snelheid in staat, kan je daar voor kiezen. Anders zou je inderdaad over moeten naar Hussel. Maar de vraag die je jezelf eigenlijk moet stellen is: heb ik meer dan 100 Mbit/s nodig? Merk je nu dat het internet soms te traag is? Of werk je met een heel gezin thuis? Ben je veel aan het up- of downloaden? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!