Beantwoord

Hogere snelheid aangevraagd, monteur nodig?

  • 14 April 2020
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Ik heb vanmiddag mijn internetbundel veranderd van instap internet naar 50 mbit/s. Nu krijg ik een bericht dat ik a.u.b. zo snel mogelijk een afspraak moet maken met een monteur. Waar is deze monteur voor nodig?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 16 April 2020, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Rafael, welkom op het forum! Waarschijnlijk moet jouw type verbinding aangepast worden omdat je anders die 50 Mbit snelheid niet, of niet goed, haalt. Daarvoor is dan aanpassing nodig. Meestal alleen in de wijkcentrale, en soms ook bij jou in huis. Alleen, in principe doen we op dit moment abonnementswijzigingen waarbij ook de verbinding aangepast moet worden niet. Dus ik wil dit graag even verder nakijken om te zien wat hier daadwerkelijk gaat gebeuren. Wil je daarvoor je forumprofiel invullen en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kom ik er zo snel mogelijk bij je op terug.

Hoi Erik, bedankt voor de reactie. Ik heb voor zover ik kon mijn forumprofiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Rafael. Met alles wat ik hier zie moet er inderdaad een monteur gepland worden, en zal die dan ook gewoon komen in dit geval. Het gaat er namelijk om dat je van een ADSL2+ naar een glasvezelverbinding wordt omgezet. Je kunt de monteur zelf plannen via de bestelstatuspagina. Mocht dat niet lukken, kom hier weer terug en geef aan wanneer het uitkomt, dan plan ik voor je.

beste Eik.

Dank voor je reactie.

Volgens mij zijn alle zaken aanwezig om de aansluiting te maken. nog 1 vraagje: zijn er kosten verbonden aan de omzetting/monteur?

gr. Rafael

Reputatie 7
Badge +30

Omdat dit een vereiste monteur is, is dit kosteloos, Rafael. Het enige wat deze monteur ook zal doen is in huis het glasvezelkastje compleet maken en in de centrale je verbinding ompluggen. Is het inmiddels gelukt om de afspraak te plannen?

Oke top! Ik zal binnekort een afspraak plannen.

Reputatie 7
Badge +30

Ik raad je wel aan om vandaag of morgen dat even te doen. De daadwerkelijke datum kun je vervolgens zelf kiezen en kan wat verder in de toekomst liggen als je dat beter uitkomt. Maar als je niet binnen een dag of twee gaat plannen, dan blijven we je herinneringen sturen. Duurt het te lang, dan zal uiteindelijk je order geannuleerd worden.

Ik heb de monteur zojuist ingepland. Super bedankt voor alle hulp!

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen. En dan wens ik je nu alvast veel plezier met je betere snelheid straks :slight_smile: