Beantwoord

Homepage beheren

  • 10 March 2020
  • 8 reacties
  • 222 keer bekeken

hoe kan ik de files van mijn homepage openen en bewerken?  wil na enige jaren en na een gecrashte pc weer iets aan homepage veranderen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 March 2020, 16:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anyte, welkom op het forum en excuus voor de late reactie. 

Dit kun je doen door met een FTB programma (bijv. Filezilla) in te loggen met je e-mailaccount en daar het index bestand en eventueel andere bestanden aan te passen. 

Je logt daar in op ftp://home.kpn.nl op poort 21 met je e-mailadres als gebruikersnaam en het wachtwoord dat daarbij hoor.

Weet je zo voldoende?

Dank. Ik ga het proberen.

Reputatie 7
Badge +24

Top, is het ook gelukt?

dank maar Ik kom er op dit moment nog even niet aan toe om het te proberen. heb o.a. ook nog geen ftb-programma op mijn pc.  weet bv nog niet of filezilla ook op linux mintdraait.

Reputatie 7
Badge +24

Geen enkel probleem, ik heb er geen haast bij. ;) Ik zie op hun website dat Linux wel wordt ondersteund. 

filezilla geinstalleerd inmiddels en ingevuld wat u mailde. en in linkerkolom de locatie van de map waar het om gaat ingevuld. heb geen idee wat ik moet invullen bij externe map. het vakje daar begint met /

rechtsonder vertonen zich alle bestanden die zich in de map vinden waar het om gaat, de map met de bestanden van mijn homepage.

ik kan daar bv het bestand index.html selecteren maar verder dus geen idee wat te doen. kreeg foutmeldingen.

Status:    Tijdzoneverschil van server berekenen...
Status:    Timezone offset of server is 7200 seconds.
Status:    Mappenlijst van "/" opmaken geslaagd
Fout:    Kan niet lezen van socket: ECONNRESET - Verbinding gereset door server
Fout:    Verbinding met server verbroken

geachte, heb inmidels een verbeterd bestand geupload. nu ben ik op zoek naar simpele wysiwyg editor om alle bestanden van mijn homepage te verbeteren. ik werkte met kompozer op windows destijds maar die is er niet voor linux mint 32 bit zo begreep ik. voorlopig dus bedankt. groet, anyte

Reputatie 7
Badge +24

Ik hoop dat het volledig zal lukken, ik ben verder helemaal niet thuis in Linux. Misschien andere leden hier, maar ik gok dat je dit soort vragen op Linux fora of webdesign fora beter kunt stellen.