Nadat ik een avond had geprobeerd de wijziging van mijn rekeningnummer via mijnKPN door te geven (werkt niet, loopt vast, in een loop) de klantenservice gebeld. Dwz 4x gebeld omdat 3 keer de verbinding werd verbroken terwijl ik op een medewerker wachtte die iets ging uitzoeken. Het laatste telefoongesprek duurde 51 minuten, ik werd 2 keer doorverbonden (totale wachttijd 45 minuten) en uiteindelijk was het in 2 minuten gepiept. In totaal ben ik hiermee 2 uur bezig geweest
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Tsjaa, jouw punt is duidelijk. Het gaat allemaal niet efficiënt.Â
Maar gelukkig is het uiteindelijk voor elkaar.Â
Hoi
Â
welkom op het Forum. Ben het met
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.