Vraag

Hussel Entertainment voordeel niet verwerkt

  • 21 February 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Goedemiddag,

Heb vandaag mijn KPN thuisfactuur ontvangen en zie dat daarop de Hussel Entertainment voordeel niet is toegepast. Hussel is wel actief, heb sinds deze maand ESPN compleet en daar zou dan €5 korting op in rekening gebracht moeten worden en dit gebeurt niet. Hoe kan ik zorgen dat dit voordeel wel wordt toegepast? Had ik hiervoor nog een handeling moeten verrichten of is er bij KPN een fout gemaakt (lees ik wel meer op dit forum)?

Vriendelijke groet. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Zou even met ze bellen (0800 0402), had ik ook met Pluspakket, is allemaal netjes opgelost.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Tanghe, welkom op het forum! Ik heb het doorgegeven. Zal het even in de gaten houden. Wanneer de korting geactiveerd is, zal ik het laten weten! De 5 euro die je nu teveel betaald hebt, heb ik vergoed. Deze zal verrekend worden met de volgende factuur.