Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt op facturen

  • 27 December 2020
  • 7 reacties
  • 51 keer bekeken

Hallo,

Een half jaar geleden heb ik mijn thuis-abonnement verlengd. Ik heb afgesproken dat ik 1e zes maanden 50,- zou betalen, daarna zes maanden 70,-. Dit stond niet in de bevestiging. Ik heb daar destijds over gechat met een medewerker. Die schreef mij:

Ah maar ik zie het verschil al ;-) Op je bevestiging zie je namelijk je 5 euro husselkorting niet. Dat is een factuurkorting. (...)

Ik zou deze korting van 5,- wel op de factuur krijgen. Nu kwam ik er gisteren (pas) achter dat die korting nooit is verwerkt. Ik heb nu zes maanden Euro 54,99 betaald. En de meest recente factuur is Euro 74,99. Dit klopt dus niet.

Hoe kan dit worden rechtgezet?

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 24 January 2021, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @whugos. Ik denk dat de snelste manier is om je profiel in te vullen. Dan kan ik voor je kijken waarom de korting ontbreekt en kan ik voor je aan het werk gaan. Ik hoor graag van je!

Hi Bram, Dank voor je reactie. Profiel is ingevuld. Groet

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat een van de voordelen inderdaad is blijven hangen in de systemen. De activatie is wel gedaan maar niet doorgelopen. Ik heb een opdracht aangemaakt om deze te laten herstellen. Als het goed is wordt de vergoeding ook gedaan door de partij die dit hersteld. Ik zou je willen vragen hier even aan te geven zodra de afdeling die het op gaat lossen dit heeft gedaan. Dan kijk ik of de vergoeding ook is gedaan. Zo niet zal ik die op dat moment alsnog voor je in orde maken.

Dag Bram, Sorry voor late reactie. Dank voor hulp!

Lijkt er wel op dat e.e.a. nog niet is hersteld. Kreeg op 20 januari 2021 nieuwe factuur, waar nog steeds Euro 74,99 op staat. Hoop (dus) dat je me nog wat verder wilt helpen.

Oh wacht. Ik zie nu een e-mail met als onderwerp dat de Husselkorting is veranderd. In de e-mail staat verder:

Er is iets aangepast aan uw KPN Thuis abonnement. Hierdoor veranderen uw voordelen van KPN. Hieronder ziet u de veranderde voordelen voor klantnummer xxx.

Misschien is het dan toch veranderd en zie ik dat pas op de volgende factuur.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat de korting vanaf 18 januari actief is. Ik heb de ontbrekende korting handmatig vergoed en een mail ter bevestiging gestuurd. De vergoeding staat op de volgende factuur. :relaxed:

Dag Bram, Veel dank voor je hulp! Prima geregeld en blij dat alles weer goed is!