Beantwoord

Ik blijf herinneringen ontvangen i.v.m. retour materiaal

  • 1 April 2022
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo,

Ik blijf herinneringen ontvangen over het retourneren van de modem, terwijl deze inmiddels een aantal weken geleden is teruggestuurd. Hoe kunnen we dit oplossen?

Hartelijke groeten,

Sandra

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 April 2022, 21:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Sandra115 , gewoon je verzendbewijs heeeeeeeeel goed bewaren!!!!!!

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Sandra115, ergens in onze administratie is de boel niet goed afgemeld. Excuses daarvoor! Als je jouw profiel voorziet van gegevens en hier een bericht achterlaat? Dan meld ik de apparatuur als reeds retour af. 

Hi @Jeroen_dB ik heb mijn profiel bijgewerkt. Fijn als je dat voor mij regelt. 
Alvast bedankt!

Hartelijke groeten,

Sandra

Reputatie 7
Badge +19

In de administratie heb ik nu aangegeven dat de modem reeds retour is gestuurd @Sandra115. 

Super @Jeroen_dB. Bedankt voor de snelle service! 
fijne avond!Â