Vraag

ik heb al jaren een abonnement bij kpn..

  • 12 October 2020
  • 13 reacties
  • 380 keer bekeken

hoezo kom ik niet in contact met KPN?

heb dus al jaren een abonnement bij KPN, er komen allerlei aanbiedingen voorbij.

ik kom er niet uit.

wat is voor mij interessant om te doen?

abonnement bij Ziggo ofzo?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


13 reacties

Badge +19

Als de prijs voor u het belangrijkste is en u het gedoe van overstappen niet erg vind dan is overstappen inderdaad een optie. Maar als u niet van veranderingen houdt raad ik u aan om  dat niet te doen.

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Copi, goede vraag! Elke nieuwe klant bij ons krijgt een welkomstkorting of een vergelijkbare aanbieding (dat is nu het starterspakket SuperWiFi). Kies je voor die aanbieding, dan krijg je de korting niet. Toen je klant bij ons werd, heb je ook een welkomstkorting of een andere aanbieding gekregen. We kunnen helaas niet elke klant een korting blijven aanbieden, dan moeten we namelijk de prijs van onze abonnementen verhogen en dat willen we niet. 

Reputatie 1

Toen je klant bij ons werd, heb je ook een welkomstkorting of een andere aanbieding gekregen. We kunnen helaas niet elke klant een korting blijven aanbieden, dan moeten we namelijk de prijs van onze abonnementen verhogen en dat willen we niet. 

 

Dat is niet helemaal waar 39 jaar geleden ben ik bij PTT telecom begonnen met een telefoonabonnement hiervoor altijd de volle mep moeten betalen dus geen korting gehad ook een tijdje ISDN gehad dit werkte prima alleen KPN ondersteunde dit niet meer en ik werd gedwongen om over te stappen naar een gewoon abonnement ook hier geen tegemoetkoming van deze wel kon ik zelf opdraaien voor de kosten van nieuwe apparatuur daarna jaren gezeur over wegvallen telefoon en internet diversen monteurs over de vloer sommige zelfs met een erg brutale mond uiteindelijk na 10 jaar probleem opgelost nieuwe glasvezel naar de wijkkast en modem met andere instellingen eindelijk opgelost KPN geeft voor de jarenlange ellende een korting op mijn gratis bellen compleet van 6 euro kunnen zij makkelijk doen bellen naar het buitenland doe ik zelden.

Maar ja de nieuwe klanten krijgen van alles cadeau of kortingen op hun abonnement de trouwe betaler krijgt niets alleen maar de rekening niet per post zoals vroeger nee per mail !

Klant binding dat kent KPN niet. 

Net gebeld omdat ik een aanbieding had van de concurrent om voor 1 euro een jaar lang bij hun internet te nemen dit met de vraag wat KPN voor mij kan betekenen de jongeman aan de telefoon jammer meneer 39 jaar bij ons klant ja en dan gaat u toch weg bij ons.!

 

Het zou leuk zijn als ik bv gratis de fritzbox met ondersteuning zou krijgen met daarbij een verlenging van mijn contract van bv 1 of 2 jaar dan kan KPN de extra kosten makkelijk terug verdienen.

Dan praat je over klantenbinding !

Gert K.

 

Hoi Allemaal,

Ik wil ook een gratis Fritzbox met ondersteuning.
Betaal ook altijd op tijd, en ben ook al een tijd klant.
:wink:
 

Reputatie 6
Badge +7

Mag ik er dan aub 2?

 

(al jaaaaren klant ook)

 

 

:wink:

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Gert Klijnhout, zo dan ben je inderdaad al lang klant bij ons! Met de omgeschreven situatie doel ik wel op onze Internet (+ evt. TV)-pakketten. Een telefoonabonnement van 39 jaar terug had ik niet meegenomen hierin. Wat jammer om te horen dat je een tijd lang problemen hebt gehad met de verbinding en dat dit pas opgelost was toen er glasvezel kwam. Een aantal jaar geleden is besloten om vaste klanten bij ons iets extra's te geven. We begrijpen je redenering namelijk heel goed: je bent al zo lang klant bij ons en alleen de nieuwe klanten krijgen een tijdelijke voordeel. Hierop hebben we KPN Compleet geïntroduceerd waarbij je voordelen krijgt als je je KPN mobiele abonnementen combineert met je KPN Internet-abonnement. Bij de huidige Hussel-abonnementen hebben we ook voordelen geïntroduceerd zodat je als vaste klant een blijvende korting hebt waarvan je kan blijven genieten. 

Reputatie 1

Hi @Gert Klijnhout, zo dan ben je inderdaad al lang klant bij ons! Met de omgeschreven situatie doel ik wel op onze Internet (+ evt. TV)-pakketten. Een telefoonabonnement van 39 jaar terug had ik niet meegenomen hierin. Wat jammer om te horen dat je een tijd lang problemen hebt gehad met de verbinding en dat dit pas opgelost was toen er glasvezel kwam. Een aantal jaar geleden is besloten om vaste klanten bij ons iets extra's te geven. We begrijpen je redenering namelijk heel goed: je bent al zo lang klant bij ons en alleen de nieuwe klanten krijgen een tijdelijke voordeel. Hierop hebben we KPN Compleet geïntroduceerd waarbij je voordelen krijgt als je je KPN mobiele abonnementen combineert met je KPN Internet-abonnement. Bij de huidige Hussel-abonnementen hebben we ook voordelen geïntroduceerd zodat je als vaste klant een blijvende korting hebt waarvan je kan blijven genieten. 

Job,

Leuk verhaal maar zo zie ik het niet wij gebruiken 3 mobiele abonnementen en 2 pre pay  telefoons allemaal van KPN de combinatie van de thuissituatie en de 3 mobiele abonnementen geeft inderdaad per stuk 5 euro korting maar ook de starter krijgt dit dus van een beloning voor de vaste bijna 40 jarige klanten zit er kennelijk niet in !

Ik vindt mijzelf een goede en trouwe KPN klant en zie hier niets van! Sterker nog mijn huissituatie gebied mij om vast te blijven aan een ouder abonnement welke maandelijks 1 euro duurder is als de huidige abonnementen dus 12 euro per jaar waarom dit is omdat KPN zijn infrastructuur niet op orde heeft en bij de huidige abonnementen bij mijn oude digitale kaart (vroeger ISDN) in de centrale van alles mis gaat en ik weer terugval op de oude problemen dus die 12 euro per jaar heb ik voor een probleemloos internet wel over !

KPN heeft van hun kant uit niet die soepele instelling.

 

Gert K.

 

Badge +19

Maar wie gaan die kortingen dan betalen?? De andere klanten??

Reputatie 1

Maar wie gaan die kortingen dan betalen?? De andere klanten??

Bv vanuit de opbrengstem belmuntjes?

 

Maar daar gaat het niet om nieuwe klanten worden behoorlijk in de watten gelegd de oude trouwe klanten kunnen letterlijk alleen maar betalen en zien hier nooit iets van acties.

En als je goed gelezen hebt dan ben ik bij een leuke gift bereid mij verder te binden aan KPN dit dmv een contract van 1 of 2 jaar mijn huidige contract is namelijk al weer een jaar vrij en kan KPN de extra kosten weer terug verdienen.

Eigenlijk gelijk aan een nieuwe klant welke jaarlijks van de ene naar de andere provider overstappen en zo het onderste uit de kan halen oftewel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Gert  K

Badge +19

Tsja als je de prijs het belangrijkste vind is overstappen een optie. Ik vind het gedoe er omheen niks maar dat is bij iedereen anders. 

Reputatie 4
Badge +5

Je triggert me wel @Gert Klijnhout met je stelling dat de oude problemen terugkomen als je voor een nieuwer Hussel-abonnement kiest. Met dat abonnement ben je inderdaad iets meer dan € 1,- per maand goedkoper uit. Je blijft op hetzelfde lijntype van de koperverbinding zitten, dit verandert verder niet. Het is puur een administratieve wijziging. De infrastructuur wijzigt verder dus niet. Mocht je alsnog de wijziging willen doorvoeren, dan kan dat via MijnKPN.

Reputatie 1

Je triggert me wel

 

Beste Job ik hoop dan wel positief !  

Het is mij alleen maar gelegen om eens duidelijk te maken hoe klanten er tegenover staan en daarbij de stelling je hebt al eens wat gehad of al 39 jaar klant nou en heel vervelend overkomen.

Daarnaast als er problemen bij bv de verbindingen zijn het altijd overal aan ligt maar nooit aan de leverancier voorbeelden genoeg hiervan en zo ook bij mij heeft het 10 jaar geduurd ik was dus niet gek!

Ik wil niet het onderste uit de kan en betaal graag voor een goed product wat dan wel werkt !

 

Nog niet zo lang geleden is mijn abonnement op advies van de klantenservice omgezet naar het nieuwe abonnement wat dan vol verbazing van vele bij KPN alleen maar problemen gaf nadat deze weer in de oude situatie stond waren de problemen weer over vandaar mijn geschrift.

Een en ander schijnt te liggen aan de digitale kaart welke toen ik ISDN had in de centrale is geplaatst deze terugzetten schijnt niet te kunnen dat is mij als verklaring voor dit ongemak gegeven.

 

Gert K.

Reputatie 4
Badge +5

Ja hoor, die trigger was zeker positief :grin: Ik snap dat je graag een goedwerkend product wilt hebben en dan ook niet per se voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten. Mijn advies zou dan zijn om gewoon bij je huidige abonnement te blijven als dat goed voelt. Mocht je in de toekomst toch de overstap willen maken naar een nieuwer type abonnement, dan weet je me via deze weg te vinden. Ik kan je dan helpen!

Reageer