Beantwoord

Ik heb geen internet sinds mijn modem een update heeft gehad vannacht

  • 20 March 2024
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Geen internetverbinding meer na update modem door kon vannacht. Meerdere keren opnieuw opgestart op verschillende tijden en manieren. 
wat te doen? Of is er iets niet goed gegaan? 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 March 2024, 10:02

Bekijk origineel

6 reacties

Als je glasvezel hebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan @Danielle Hoogwerf 

Alles groen, opgelost.

Geen verbinding, even bellen met 0800 0402.

 

Reputatie 7
Badge +17

Als je glasvezel hebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan @Danielle Hoogwerf 

Alles groen, opgelost.

Geen verbinding, even bellen met 0800 0402.

Als aanvulling op @N.N.: Het kan soms helpen om het modem een reset te geven. Werkt het daarna nog niet? Dan inderdaad even bellen naar 0800 0402.

Reputatie 2
Badge

Als aanvulling op @N.N.: Het kan soms helpen om het modem een reset te geven. Werkt het daarna nog niet? Dan inderdaad even bellen naar 0800 0402.

Ga er even vanuit dat de NTU eerst een reset moet hebben? zit er niet op te wachten om mijn UDM een reset te geven.

Kun je -voor mijn begrip- de afkortingen verduidelijken ayb ?

NTU & UDM
Ik ben benieuwd wat dat betekend.

Reputatie 2
Badge

Kun je -voor mijn begrip- de afkortingen verduidelijken ayb ?

NTU & UDM
Ik ben benieuwd wat dat betekend.

NTU = Fiber termination unit - Wikipedia

UDM = Dream Machine Pro - Ubiquiti Store Europe

Reputatie 7
Badge +17

Ga er even vanuit dat de NTU eerst een reset moet hebben? zit er niet op te wachten om mijn UDM een reset te geven.

Ik doelde met mijn bericht op een reset van de KPN Box. Aangezien het bij topic starter om problemen na een update van het KPN modem gaat.

Reageer