Geen internetverbinding meer na update modem door kon vannacht. Meerdere keren opnieuw opgestart op verschillende tijden en manieren.
wat te doen? Of is er iets niet goed gegaan?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineelGeen internetverbinding meer na update modem door kon vannacht. Meerdere keren opnieuw opgestart op verschillende tijden en manieren.
wat te doen? Of is er iets niet goed gegaan?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineelAls je glasvezel hebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan
Alles groen, opgelost.
Geen verbinding, even bellen met 0800 0402.
Als je glasvezel hebt, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart dan
Alles groen, opgelost.
Geen verbinding, even bellen met 0800 0402.
Als aanvulling op
Als aanvulling op
Ga er even vanuit dat de NTU eerst een reset moet hebben? zit er niet op te wachten om mijn UDM een reset te geven.
Kun je -voor mijn begrip- de afkortingen verduidelijken ayb ?
NTU & UDM
Ik ben benieuwd wat dat betekend.
Kun je -voor mijn begrip- de afkortingen verduidelijken ayb ?
NTU & UDM
Ik ben benieuwd wat dat betekend.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.