Beantwoord

Ik heb mijn welkomstcadeau (Philips tv) nog niet ontvangen

  • 13 June 2022
  • 17 reacties
  • 345 keer bekeken

Hallo , ben sind eind deze maand bij KPN ook met welkomst cadeau TV ben de 31e mei aangesloten maar heb nog Philips tv mogen ontvangen ??

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 June 2022, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Corrrr, welkom hier. 

Dat is wel gek.

Ik denk graag mee. Staat dit wel op je bevestigingsbrief? 

Ik heb nog niets mogen ontvangen,  maar denk dat ik nog niet aan die 2 wkn proef zit ?

Staat daar dat ik mijn Philips tv heb ontvangen?

Reputatie 7
Badge +16

@Corrrr Wat staat er in de overeenkomst die je met KPN gesloten hebt? Voor de zekerheid of je ook inderdaad voor de tv gekozen hebt en niet voor bijvoorbeeld de korting o.i.d. 

Ik heb nog niets mogen ontvangen,  maar denk dat ik nog niet aan die 2 wkn proef zit ?

Die is wel voorbij momenteel, dus als het in de overeenkomst staat kan het zijn dat het nog 14 dagen duurt. 

Nee dat ik voor de tv gekozen heb

Totaal per maand € 57,50
Activatiekosten € 25,00
Welkomstcadeau Smart TV actie € 0,00
Totaal eenmalig € 25,00
Nog te betalen via factuur € 25,00
Looptijd, verlenging en beëindiging
Hussel Internet 100 Mbit/s
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.

Reputatie 7
Badge +24

Totaal per maand € 57,50
Activatiekosten € 25,00
Welkomstcadeau Smart TV actie € 0,00
Totaal eenmalig € 25,00
Nog te betalen via factuur € 25,00
Looptijd, verlenging en beëindiging
Hussel Internet 100 Mbit/s
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.

Als ik dit zo zie zou het moeten kloppen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Ja heb mijn profiel aangevuld op merk modem en ontvangers na omdat ik nu voor werk niet thuis ben 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat je 17 juni een e-mail hebt ontvangen met informatie over de bevestiging en een track&trace code waarmee de bestelling kunt volgen. Voor het gemak heb ik de e-mail nogmaals naar je verstuurd. 

In goede orde ontvangen? 

Thanks dank voor de moeite 

Reputatie 7
Badge +24

Thanks dank voor de moeite 

Graag gedaan. 

Ik had nog een klein vraagje , tijdens het aanmelden ( nieuwe klant) bij KPN hebben we als welkomst cadeau die TV erbij gekregen maar ook nog een cadeau namelijk: draadloze oordoppen van Apple ( grijp arm machine) en die zouden ook opgestuurd worden . Filiaal Den bosch ( binnen stad). 

Reputatie 7
Badge +24

Ik had nog een klein vraagje , tijdens het aanmelden ( nieuwe klant) bij KPN hebben we als welkomst cadeau die TV erbij gekregen maar ook nog een cadeau namelijk: draadloze oordoppen van Apple ( grijp arm machine) en die zouden ook opgestuurd worden . Filiaal Den bosch ( binnen stad). 

Dit is nieuw voor mij. Heb je destijds ook een mobiel abonnement besteld met een iPhone? 

Hallo , nee geen mobiel abonnement,  alleen tv en internet,  maar dat was of is een actie , mijn vrouw kreeg een muntje  en mocht een keer grijpen , was altijd prijs met verschillende cadeau 's in het filiaal op de markt in Den Bosch 

Ps die tv is nu binnen , 😁👍

Reputatie 7
Badge +24

Ps die tv is nu binnen , 😁👍

@Corrrr Top, bevalt het een beetje? 

Weet ik niet , hij zit nog in de verpakking