Vraag

Ik moet de apparatuur van Ziggo terugsturen, maar de KPN monteur heeft het meegenomen

  • 2 June 2022
  • 11 reacties
  • 588 keer bekeken

Hallo wij zijn overgegaan van Ziggo naar KPN ,dinsdag 24 mei is de monteur geweest en heeft alles omgezet,het is even wennen..maar alles gaat goed.

Nu moeten we bij Ziggo alles inleveren wat we gehuurd hadden,maar nu heeft de monteur de module+ci meegenomen ik heb al heel veel gebeld met de klantenservice  en zij hebben het genoteerd en ik zou teruggebeld  worden door de monteur...nou nog steeds niet gebeurd..wij moeten de spullen binnen 14 dgn inleveren anders moeten we het betalen..daar hebben we niet zo n zin in .

Ik vind dit een heel slecht begin bij KPN en ik baal hier erg van..

Als ik niet verder kom bij de klantenservice waar moet ik dan wezen??

En de kosten die ik krijg kan ik die dan bij KPN declareren???

Ik hoop echt dat KPN hier wat aan doet.

Groet Jasune


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Weet je zeker dat de monteur die Ci+ uit je TV gehaald heeft, hij heeft daar eigenlijk niks mee te maken.

Hij zit normaal gesproken in de zijkant van de TV geschoven.

 

Ja heel zeker ....het is onze tv boven en daar hebben we nu een kastje om ook op te nemen...en toen ik de eerste keer belde hebben ze contact gezocht met de monteur en die heeft ook toegegeven dat hij de module bij zijn spullen had..hij zou contact met ons opnemen ..maar hij laat niks van zich horen..en de klantenservice heeft het genoteerd en zegt u moet maar even afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +24

Waarom heeft u dat dan zomaar toegelaten dat die monteur dat ding meegenomen heeft?

Je ziet niet alles wat een monteur uitvreet in je huis, zo’n ding is iets groter als een creditcard dus makkelijk buiten het zicht te houden.

En daarbij is het misschien geen opzet dat die hem heeft meegenomen en is die in de gereedschapskoffer beland en vergeten af te geven  de monteur heeft er niks aan, die dingen staan geregistreerd, als het opzet is moet de monteur zich diep schamen.

Ja idd ..de monteur had al de apparatuur die we moeten inleveren op de tafel gelegd..en is weggegaan..toen wij alles in de dozen wilde doen(die we van de Ziggo hadden gekregen)miste we de module ik heb toen gelijk gebeld met KPN en zij hebben achterhaald wie de monteur was..en hij beaamde dat hij idd de module had en zou bellen als hij in de buurt was en aan ons afgeven.

Maar nog steeds niks gehoord..of het nou per ongeluk is of opzet..ik vind het gewoon niet netjes dat hij niks laat horen of langs komt brengen hij weet ook dat wij dat aan Ziggo terug moeten geven of anders moeten betalen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Jasune, welkom op het KPN Forum! Goed dat je ons een berichtje stuurt.

Een foutje kan gebeuren. Ik begrijp dat de nodige stappen al zijn uitgezet om het op te lossen. Je wacht nu alleen nog op contact met de monteur voor teruggave van de module.

Ik kan geen contact opnemen met de monteur. Maar ik kan wel (opnieuw) een klacht indienen bij de monteursdienst. Zij zullen dan contact met jou en de monteur opnemen. Zal ik dat doen?

Zo ja, dan wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Beste Denise

Bedankt voor je email,eindelijk iemand die reageert.

Hopelijk kan jij nog een keer een klacht indienen bij de monteursdienst ,en dat zij dan contact met mij opnemen.

Graag hoor ik van jou of dat is gelukt.

Met vriendelijke groet

Jan Nellestijn.

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een klacht ingediend bij de monteursafdeling. Zij zullen binnen 10 werkdagen contact met je opnemen. Excuses voor het ongemak.

Hallo Denise,

Vriendelijk dank voor je berichtje en de moeite.

Ik wacht het af.

J Nellestijn

Hier ben ik weer een keer, vanmiddag heeft de monteur de module bij ons gebracht.

Dus alles is goed gekomen..ik heb het gelijk bij Post no gebracht dus is nu onderweg naar Ziggo

Groet Jasune

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen, @Jasune!Â