Beantwoord

Ik probeer de WifiManager te gebruiken maar krijg een foutmelding

  • 22 February 2022
  • 4 reacties
  • 17 keer bekeken

Goede avond,

 

ik probeer de WiFi manager .. maar krijg steeds een melding dat er iets niet in orde is en dat de WiFi manager niet werkt.

dit zou aan jullie worden doorgegeven , echter er gebeurt niets. Geen enkele reactie vanuit KPN

 

wat moet ik nu doen om na te gaan waarom mijn WiFi zo traag is en regelmatig wegvalt ?

 

groetjes

piet Ketelaars

icon

Beste antwoord door Piet Ketelaars 26 February 2022, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Piet Ketelaars ,

Welk modem heb je?Merk je het op alle apparaten of maar op eentje?Al eens het modem herstart en gereset?Welke snelheid komt je huis binnen?

Meer dan dit doet de wifimanager eigenlijk niet,Dus zonder kunnen we ook wel kijken of we het beter kunnen krijgen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Piet Ketelaars, balen zeg dat de WifiManager zo moeilijk doet :slight_frown:

Ik sluit me aan bij @martijn197108, via het forum kunnen we je ook verder helpen met je wifi problemen! Zou je Martijn zijn vragen willen beantwoorden zodat we beter weten in welke hoek we dit precies moeten zoeken? :slight_smile:

Ik heb inmiddels 2 versterkers en de WiFi werkt nu prima

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top @Piet Ketelaars!

bedankt dat je het nog even laat weten :blush: