Beantwoord

Ik vind dat KPN in het buitenland eerder een seintje moet geven bij internet gebruik

  • 29 May 2022
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Vindt dat KPN eerder een seintje moet geven wanneer er buiten de EU internet aan staat. €60 kostte me dat. Bij TMobile gaat het automatisch dat je dan geen internet hebt. Daarbij komt nog dat mijn gehoor zo slecht is, dat ik het tingeltje van de SMS niet heb  waargenomen . Ik vindt dat KPN hier mee aan de slag moet gaan. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 31 May 2022, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @GeaWim , ik kan niet op de inhoud van je vraag in gaan, dat is iets voor KPN, maar wat betreft geluid, kan ik je als mede slechthorende adviseren de trilfunctie op je telefoon te activeren.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GeaWim, welkom op ons forum!
Bedankt voor je feedback, wel balen om hier zo tegenaan te lopen!

Zo achteraf is het natuurlijk allemaal wat mosterd na de maaltijd maar naast JanD's tip wil het ook helpen Roaming op je toestel altijd uit te hebben staan tenzij je specifiek van plan bent te internetten.

Tuurlijk is het balen, maar weet van andere providers dat buiten de Eu geen internet wordt gegeven, dus waarom kan dat niet bij KPN. Zojuist een nieuwe bundel gekregen, de vorige was nog niet tot de helft opgebruikt. Dus KPN kunnen jullie hier wat mee !!!