Beantwoord

Ik wil aangesloten worden, maar KPN NetwerkNL en jullie communiceren niet

  • 24 July 2019
  • 11 reacties
  • 246 keer bekeken

Badge
Ik ben een nieuwe klant. Althans, ik ga verhuizen naar een gebied waar ik weer KPN kan krijgen. We waren in het verleden altijd tevreden over KPN en daarom weer voor KPN gekozen.

maar wat een zootje is het nu......

wat is er aan de hand? We verhuizen naar een tijdelijke huurwoning in het dorp. We komen vanuit het buitengebied. De glasvezel kabel ligt nog niet in de meterkast en die moet worden aangesloten. Er zou een ticket aangemaakt worden, maar die is naar tig keer bellen nog niet zichtbaar bij KPN Netwerk. Nu vraag ik nadat ik al wel 10 keer heb gebeld of KPN Netwerk en KPN Provider contact met elkaar willen opnemen, want ik kom niet verder zo. Wat denk je? Kunnen en willen ze niet. Daarnaast ook al veel andere dingen fout gegaan.

als dit niet snel opgelost wordt, dan ga ik over naar een andere partij.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 July 2019, 09:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jurgen2807, welkom op het forum. Wat een gedoe dit, zeg! Ik kijk graag met je mee om te kijken wat ik voor je kan doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en onder 'persoonlijke opmerkingen' jouw contact telefoonnummer vermelden? Dan check ik meteen of die ook in orde is bij ons.
Badge
Zojuist gedaan
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie dat je gisteren ook contact met mijn collega hebt gehad. Zij heeft het intern geëscaleerd en ik ga er daarom ook vanuit dat het in orde gaat komen. Ik word hier ook van op de hoogte gehouden, dus zodra ik meer weet, geef ik het hier ook aan. Excuses voor het ongemak!
Badge
Ik ben dit niet gewend van KPN......wat een geklooi en wat een gebel vanuit onze kant. Waar het mij om gaat is dat de houding van KPN vreselijk re-actief is. Als wij geen actie ondernemen dan gebeurt er gewoon niets......We zullen zien.....Het gevoel zit niet goed. Als het nu niet wordt opgelost dan zijn we echt weg. Providers genoeg!
Badge
Abonnement vrijdag opgezegd. Overgestapt naar een concurrent. Het gaat mij niet om wat GB gratis te krijgen. Het gaat mij erom dat ik het gevoel heb dat KPN moeite voor mij wil doen. De onwijs reactieve houding, de hoeveelheid aan verschillende mensen die ik en mijn vrouw aan de telefoon hebben gehad, de niet kloppende wijze waarop onze gesprekken zijn vastgelegd en de wijze waarop KPN provider en KPN Netwerk met elkaar communiceren is dramatisch. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Beide onderdelen zijn van KPN en men is nog te beroerd om met elkaar te bellen als KPN provider fout op fout maakt.

Ik ben ruim 15 abonneehouder geweest met uitzondering van de laatste 2 jaar omdat ik geen KPN kon ontvangen. Dan kom je terug en krijg je dit!!! Een schande. Echt.

En dan ook nog eens brutaal te woord worden gestaan door een dame van de 2e lijn slaat echt alles. Dan krijg ik een e-mail dat ik moet bellen. Dat doe ik en vervolgens krijg ik een dame aan de lijn die vraagt waarom ik bel?????? Ik heb de situatie voor de zoveelste keer geprobeerd uit te keggen. Die dame begrijpt echt niet dat er frustratie heerste bij ons. Het was allemaal onze schuld. Haar conclusie was dat ik had opgezegd en dan werd alles geannuleerd. Dat stond namelijk genoteerd! Ik heb haar wel 5 keer moeten uitleggen dat ik NIET heb opgezegd want ik wil juist lid worden!!!!! Vervolgens gaf ze aan dat ik mijn mond moest houden. Ik zal het netjes houden, maar die dame kon binnen mijn bedrijf linea recta de boel inpakken!!!

Het meest erge was nog om te horen hoe medewerkers zaken hebben opgelost. Dan denk je een oplossing te krijgen; wederom hoor je niets en bel je maar weer terug. Dan krijg je weer een andere aan de lijn en kun je het verhaal weer helemaal uitleggen. Vervolgens somt die persoon op wat de vorige collega heeft opgeschreven. Het lijkt net of mensen worden afgerekend op fouten, want alle fouten zouden door ons zijn gemaakt. Dat is zo gemeen, want daar klopt geen hol van!

Nu over naar de concurrent. Netjes afgehandeld, geen gedoe. Zij lossen alles op zonder dat ik iets hoef te doen. Glasvezel wordt daar ook keurig aangelegd en we zijn welgeteld nog eerder online dan KPN in het laatste gesprek aangaf. Hoe kan dat?????? En we zijn duurder uit.....dat zal mij een zorg zijn. Ik kan dat betalen! Service doet wonderen.....
Badge
O ja: de druppel was dat mijn vrouw belde en een dame van buitenlandse afkomst aan de lijn kreeg die nog geen 50% de NL taal beheerste. En daar moest ze wederom alles aan uitleggen. Mijn vrouw had niet het idee dat ze het snapte nadat ze ophing. Daarna belde mijn vrouw mij moedeloos op dat ze het ook niet meer wist en compleet overrompeld was door de ellende bij KPN. Ik heb gelijk een concurrent gebeld en daar een abonnement afgesloten. En raad eens? Alles gaat daar wel in 1 keer goed!

Dankzij jullie zitten onze kinderen zo 3 weken zonder internet en tv. En dat terwijl we al sinds 12 juli met jullie bezig waren. En nog niet 1 leidinggevende die de moeite heeft genomen om ons te woord te staan. Makkelijk geld verdienen die gasten! Gratis positieve reclame kan KPN vergeten! Dat krijgt de concurrent wel.
Badge
Ik verwacht wel dat jullie dit laten staan op het forum. Daar kunnen anderen hun voordeel mee doen. Deze ellende gun ik echt niemand toe.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo Jurgen, wat een naar bericht om de week mee te beginnen! Ik vind het heel erg jammer om te lezen dat, ondanks dat we dit intern geëscaleerd hebben, niet gelukt is om je aan te sluiten. Jij hebt hier nu niets meer aan, maar ik ga wel uit laten zoeken wat hier is gebeurd, zodat dit hopelijk in de toekomst niet weer gebeurd.

Daarnaast zou ik heel graag willen weten of je de naam nog weet van de collega met wie je hebt gesproken. Ik kan niet vinden wie dit is geweest en wil heel graag contact opnemen met de collega om dit door te nemen. Wil je het me dan in een privébericht sturen?

Mijn excuses voor de hele gang van zaken, wij hebben ons niet van onze beste kant laten zien en dat vind ik heel erg spijtig.
Badge
Beste Marcia,

Haar naam heb ik niet, maar aangezien jullie gespreksverslagen schrijven moet het niet zo moeilijk zijn om die te achterhalen. Het was 2e lijn.
Badge
Ellende is begonnen toen bleek dat glasvezel nog naar binnen getrokken moest worden. Daarvoor is KPN Netwerk nodig. Voorheen was dat Reggefiber. KPN Netwerk en KPN provider communiceren alleen via de digitale wijze met elkaar en ik werd van kastje naar de muur gestuurd. KPN Netwerk kreeg geen melding binnen dat ze wat moesten aansluiten terwijl KPN Provider al 3 keer een zogenaamde call had aangemaakt. Dat laatste betwijfel ik want iedere medewerker die ik bij KPN Provider sprak gaf aan geen call te zien. Vervolgens werd de aansluitdatum met ruim 3 weken opgeschoven. En dat was allemaal onze schuld?!

Het was zeer simpel op te lossen door TELEFONISCH contact met elkaar (KPN Provider met KPN Netwerk) te hebben, maar dat kon zogenaamd niet. Daardoor bleven WIJ tussen 2 partijen heen en weer bellen die allebei te beroerd waren om zelf contact met elkaar op te nemen. Hoezo een pro-actieve houding van KPN?

Zorg dat je dat oppakt en de wijze waarop gespreksverslagen worden genoteerd. Dat is dramatisch waardoor je iedere keer het verhaal opnieuw kunt uitleggen.
Reputatie 7
Badge +30
Het is wel duidelijk dat wij in deze situatie niet correct hebben gehandeld. Niet alleen het feit dat we het niet opgelost hebben gekregen, maar ook dat jij je niet serieus genomen voelt, zijn zaken waar zeker naar gekeken moet worden. Ik neem je laatste verzoek ook mee, bedankt daarvoor!