Vraag

Ik wil graag antwoord hoe het staat met mijn bestelling

  • 7 November 2020
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik wil graag antwoord hoe het staat met mijn bestelling.

M.v.g.Nico

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @N.Noordermeer, bedankt voor je bericht. Sorry dat ik er nu pas aan toe kom. Het is momenteel erg druk dus vandaar. De meeste bestellingen kun je volgen via Mijn Bestelling  Hopelijk kun je hiermee verder! 

 

 

Beste Loes

Het probleem is dat ik met bestelnummer en postcode , ik niet verder kom met Mijn Bestelling
Wat mij nu verbaasd is dat mijn abonnement wel is veranderd naar een 2 jarig kontrakt , en ik vanmorgen mijn geld heb terug gekregen op mijn rekening.

M.v.g Nico

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel bijzonder, @N.Noordermeer. Ik kijk graag even met je mee. Kun je je profiel aanvullen met je 06-nummer postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost. Anders hoor ik het natuurlijk graag.