Beantwoord

Ik wil graag een nieuwe Experia Box

  • 5 June 2020
  • 6 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik wil graag de Experia box omruilen. Deze is al heel oud. Zelfs verkleurd. Hoe ga ik te werk?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic

icon

Beste antwoord door Nadia 8 June 2020, 12:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jettum ,

Welke Experiabox heb je nu? Zie KPN wifi modems voor foto's. Je kunt de Experiabox omruilen als het een V7 is of ouder, of als je Experiabox defect is.

Je kunt het beste dan even bellen met het gratis nummer 0800-0402. Spreek bv in “mijn experiabox wordt geel” of “… is oud”. Als je niks zegt krijg je uiteindelijk ook iemand te spreken. 

Wachten op een KPN forum moderator kan ook. Die kan ook een omruil in gang zetten. Vul je dan vast je gegevens in in je forumprofiel? (i.v.m. privacy niet hier in het topic).

Een nieuwe wordt ter afhalen afgeleverd bij een PostNL punt in je buurt. Bij inleveren van de oude in een doosje met de verzendgegevens (gratis antwoordnummer) krijg je de nieuwe mee. Aansluiten is plug & play. De verzendgegevens krijg je per sms of e-mail.

Reputatie 7
Badge +21

Oud en verkleurd, dat zou de Experia Box v7 (ZXV10 H220N) kunnen zijn. Ook berucht om de hoge pieptoon en het (erg) warm worden. Die komt inderdaad in aanmerking voor direct omruilen !!

Reputatie 7

Hoi, tip. Op Apparatuur omwisselen  kun je online een heel erg verouderde modellen (V7) omwisselen. Is het gelukt, @Jettum?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jettum ,

Welke Experiabox heb je nu? Zie KPN wifi modems voor foto's. Je kunt de Experiabox omruilen als het een V7 is of ouder, of als je Experiabox defect is.

Je kunt het beste dan even bellen met het gratis nummer 0800-0402. Spreek bv in “mijn experiabox wordt geel” of “… is oud”. Als je niks zegt krijg je uiteindelijk ook iemand te spreken. 

Wachten op een KPN forum moderator kan ook. Die kan ook een omruil in gang zetten. Vul je dan vast je gegevens in in je forumprofiel? (i.v.m. privacy niet hier in het topic).

Een nieuwe wordt ter afhalen afgeleverd bij een PostNL punt in je buurt. Bij inleveren van de oude in een doosje met de verzendgegevens (gratis antwoordnummer) krijg je de nieuwe mee. Aansluiten is plug & play. De verzendgegevens krijg je per sms of e-mail.

@Jettum 

Heb je inmiddels jouw ( waarschijnlijk V7) modem omgeruild voor een moderner exemplaar via 0800-0402 of online via  Apparatuur omwisselen  

Heb je verder nog hulp van ons nodig? 

Reputatie 7
Badge +28

@Jettum 

Heb je het nieuwe modem al ontvangen? Werkt alles naar tevredenheid?

Reputatie 7

Hey @Jettum, helaas hebben we niks meer van je vernomen. Ik neem aan dat je geen vragen meer hebt en dat je via de community bent geholpen. Ik sluit hierbij je topic.

Toch nog vragen? Stel ze hier dan gerust, we denken graag met je mee :) 

Reageer