Vraag

Ik wil graag mijn ongebruikte Telfort webmail account opzeggen

  • 24 March 2022
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb nog n webmail account van telfort die ik nimmer gebruik.

Ik wil graag deze account en dito inlog gegevens verwijderen.

Hoe doe ik dat.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @scrubwick als klant van KPN voorheen Telfort heb je altijd een emailadres dat te bereiken is via de webmail of een eigen mailprogramma.

Webmail kun je derhalve niet opzeggen, als je je mailaccount van KPN/TFT niet gebruikt gewoon negeren.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @scrubwick, ik kan kijken of ik dit voor je in orde kan maken.

Ik heb hiervoor wel wat informatie van je nodig. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Vul onder ‘persoonlijke opmerking’ ook het e-mailadres in kwestie toe. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt.

 

Denise,

Ik heb best moeite met prive gegevens delen oa wat voor nut heeft n account verwijderen met mn geboorte datum te maken ?

Waar de geheime diensten vroegah hemel en aarde moesten bewegen om te pakken te krijgen strooien we het nu als snoepgoed het internet op als iemand er zomaar om vraagt.

 

Reputatie 7
Badge +17

De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en moderators van het forum. Deze gegevens hebben wij nodig om te bevestigen dat wij met de juiste persoon spreken. Wil je jouw gegevens liever niet delen via jouw profiel? Dan raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen: 0800 0402 (gratis).