Vraag

Ik wil graag weten wat de status van mijn contractovername is

  • 3 July 2022
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Hallo, 

een week geleden heb ik mijn contact overgezet via het contractformulier op de site. Hiervan hebben wij via de mail een bevestiging ontvangen dat alle gegevens succesvol binnen zijn gekomen. Alleen hebben wij tot op heden geen e-mail binnen gekregen waar we de 0.01 cent aan moeten overmaken om de bank te verifiëren. Ik ben al 2 keer bij de winkel langs geweest en 3 keer gebeld naar de klantenservice. En niemand weet wanneer ik deze mail hoor te ontvangen en wanneer mijn abonnement over gezet word. Graag verwacht ik snel een antwoord. Want het heeft haast. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo, 

een week geleden heb ik mijn contact overgezet, via het contractformulier op de site. Hiervan hebben wij via de mail een bevestiging ontvangen dat alle gegevens succesvol binnen zijn gekomen. Alleen hebben wij tot op heden geen e-mail binnen gekregen waar we de 0.01 cent aan moeten overmaken om de bank te verifiëren. Ik ben al 2 keer bij de winkel langs geweest en 3 keer gebeld. En niemand weet wanneer ik dit mail hoor te ontvangen en wanneer mijn abonnement over gezet word. Graag verwacht ik snel een antwoord. 
 

mvg, Lauren Driessen 


*Admin: bericht verplaatst naar eigen topic

Reputatie 7
Badge +15

@Lauren Driessen Welkom op het forum. 

Jammer om te lezen dat je tot nu toe niet meer informatie over je contractovername hebt gekregen. 

Om wat voor contractovername ging het hier? Was dit van zakelijk naar consument of ging om een contractovername voor een consumentencontract?