Beantwoord

Ik wil wifi gebruiken voor mijn televisie, hoe krijg ik dit voor elkaar?

  • 26 June 2022
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Door bepaalde omstandigheden in mijn buurt, maak ik gebruik van interactieve tv en van WIFI.

Dit gebruik is best lang, minstens 10-15 jaar. De omstandigheden zijn niet verandert, maar wel het gebruik.

Ik kan geen kanalen opzoeken, regelmatig zijn er storingen en door de invloed van vernieuwing heeft APPLE nu de regie overgenomen om in communicatie zoals dat heet mijn problemen op te lossen.

Er is iets fundamenteel fout gegaan en ik kan niet goed achterhalen wat het probleem is. Komt het door de vele veranderingen en opslagprocedures om vooral geen schade te lopen als je gehackt word? Ik weet het niet.

Ik kan mijn computer niet corrigeren.

Ik ben een bescheiden gebruiker, maar ik begin wel de bezwaren van deze druk te ervaren. 

Vooral de uitnodiging dat als je iets niet leuk ervaart, en het respons dat er altijd antwoord is, maakt me kriebelig.

Uw producten geven meer problemen dan het nut dat nu ze geven.

Dus doe me een lol, geeft mensen extra veiligheid als ze echt bijzonder zijn, en dat is nodig. Maar maak onderscheid tussen ons als klant, als het nut niet verder gaat om te functioneren in deze maatschappij.

Mijn concrete vraag, ik wil WIFI gebruiken voor bijv. mijn televisie, “ Hoe krijg ik het voor elkaar dat het ook gebeurd, als de helft van uw hulprobots aangeeft dat alles functioneert en de andere helft geen doorgang heeft”.

Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet

Els Brouwer

 

icon

Beste antwoord door Nick83 26 June 2022, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Kunt u precies omschrijven tegen welke problemen u aanloopt? Werkt de wifi niet goed of is er iets anders aan de hand?

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan geen kanalen opzoeken

Dat klopt. Bij interactieve tv van KPN bestaan er geen kanalen die u op kunt zoeken. Kanalen zoeken is voor tv via een coax kabel. Voor bij Ziggo dus bijvoorbeeld.

Bij KPN gaat tv over het internet. Daarbij hoeven en kunnen er geen kanalen opgezocht te worden.

Op het moment dat uw tv over kanalen zoeken begint zit u ergens in de instellingen op een verkeerde plek. Kanalen zoeken is bij KPN niet van toepassing. 

Allereerst, dank voor de antwoorden.

Ik ben blij dat ik nu weet dat er geen kanalen opgezocht kunnen worden. Blijft wel mijn verbazing dat er wel een programma bij interactieve tv gepresenteerd wordt, waarbij gesuggereerd wordt dat het wel mogelijk is.

Ik heb op dit moment 2 conclusies:

1 Mijn televisie is stuk. 2 Mijn Wifi werkt niet goed en verstoort daarmee de werking van de tv.

Dat er regelmatig storingen zijn van de WIFI, onderken ik. Ik heb regelmatig contact met KPN.

Heb ook regelmatig informatie opgevraagd of het mogelijk is om ook gebruik te kunnen maken van glasvezel. Mijn buurt, ook al komen er steeds meer bewoners lig al jarenlang niet in de planning.

Blijft over dat ik de producten van KPN niet bij deze tijd vind horen. De techniek wordt de hemel ingeprezen, maar …...

Badge +19

Ik raad u een monteur te regelen of iemand die kennis heeft van deze materie die dit allemaal goed voor u in orde kan maken want het lijkt erop dat er daar iets niet goed gaat.