Beantwoord

Ik wou opzeggen maar mijn contract wordt verlengd...

  • 19 August 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Allereerst vind ik jammer dat er geen conctact mogelijkheden via e-mail zijn. Ik was heel lang klant van KPN, ik wou mijn contract opzeggen ( omdat tarief duur was ) maar helaas door een van jullie medewerker is mijn contract verlengd… dat was niet de bedoeling, ik wou minder betalen maar niet gelijk verlenging voor volgende 12 manden hebben. Helaas kan ik het nu niet opzeggen, vind het jammer en voel ik beetje opgelicht. Zelfs meer heb nergens een handtekening gezet dus ik snap het niet. Na lange tijd ben ik teleurgesteld dat ik zo werd behandeld. Nu moet ik nog een jaar doorbetalen… vreemd “trick” van een van de medewerkers. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 August 2020, 14:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Pawel Lawecki,

Als je op belt om te zeggen dat je wilt opzeggen dan doen medewerkers je nog een laatste aanbod om te blijven. Hierdoor wordt standaard het contract dan ook verlengd. Of dit nog terug gedraaid kan worden weet ik niet zeker, maar als het kan dan verlies je ook de overeengekomen korting en ga je weer het reguliere tarief betalen. 
Vul vast even je forumprofiel in met je gegevens, dan kan een KPN medewerker hier even met je meekijken. 

Hoi @Pawel Lawecki . Als er een contract verlengd is zonder dat jij dat wil is het raadzaam om hier zo snel mogelijk op te reageren. Heb jij al gebeld met 0800 0402? Dat zou ik in dat geval doen.

Je kunt hier het beste ‘Ik wil een medewerker spreken’ inspreken. Dan kom je uiteindelijk bij de afdeling opzeggingen terecht. DIe kunnen, als jij nog binnen annuleringstermijn zit, de boel voor jou rechtzetten.