Beantwoord

In contact komen met de afdeling Collections, lukt niet via het 0800 nummer

  • 5 August 2019
  • 1 reactie
  • 1928 keer bekeken

Geachte lezer,

Hierbij wil ik vragen hoe ik in contact kan komen met de afdeling Collections, er staan 2 facturen open die ik volgende week donderdag in 1 keer kan voldoen hier wil ik graag een afspraak over maken zodat ik niet geblokkeerd word. Dit is van belang omdat ik morgenavond naar het buitenland moet voor mijn werk, bellen en internetten zijn dan van hoge prioriteit.

Verschillende malen geprobeerd via het 0800 nummer met een medewerker in contact te komen, dit lukt alleen niet ik word er elke keer aan herinnerd dat ik een openstaande factuur heb en dan word de verbinding verbroken.

Mijn vraag is dan ook, hoe kan ik in contact komen met de afdeling Collections? Ik begrijp dat ik mijn facturen gewoon optijd moet betalen, vorige maand is dit mislukt vanwege een spoed operatie van mijn hond.

Ik hoop dat er op korte termijn een blokkade te voorkomen is.

Vriendelijke groet, Bryan
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 August 2019, 20:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Bryant27 Dat is behoorlijk vervelend en je komt alleen via de telefoon met deze afdeling in contact. Als het niet met je eigen telefoon lukt kun je het uiteraard met een andere telefoon proberen. Als je nummer volledig geblokkeerd is kun je inderdaad niet meer bellen of gebeld worden. Als je halfzijdig bent afgesloten, dan kun je nog wel bellen. Probeer in dat geval nog even om 4G uit te zetten en te bellen via 2G of 3G.

Reageer