Beantwoord

In een loop bij de helpdesk. Terwijl mijn DVS stuk is

  • 27 November 2019
  • 11 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik zit in een cirkel waar ik niet uitkom. Help! Na de afgelopen vier dagen 6 tot 8 keer de hele websiteprocedure opnieuw te hebben doorlopen vanwege foutcode 143 op de TV weet ik zeker dat een van de twee draadloze stekkers kapot is. Rood lampje blijft branden. Ook bij en na diverse koppel-pogingen. Vanuit tel nr 0800-402 krijg ik steeds sms'jes met een link terug naar de website. Ongeacht welk probleem ik ook kies of inspreek bij ‘klantenservice' . Ook de zoektocht naar de dichtsbijzijnde telefoonwinkel van KPN levert geen telefoonnummer op!  Moet ik daar dan echt naar toe fietsen om (waarschijnlijk) weer het bos ingestuurd te worden? Dit is echt heel slecht.

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke vraag

 

icon

Beste antwoord door Woldere 30 November 2019, 21:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bij 0800 0402 krijgt u geen medewerker aan de lijn?

Hallo Nick, Nee helaas, steeds keuzemenu dat leidt naar het inspreken van de exacte vraag; waarna het automatische SMS bericht komt met de link naar de site waar je al uren op bezig bent. Geen toeval, want ook vandaag bij de zevende belpoging hetzelfde. Er wordt hilarisch genoeg wel steeds gemeld dat het ‘gesprek’ kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Da's mooi natuurlijk.

De DVS is een koopproduct. Als ie stuk is zult u een nieuwe moeten kopen. Dat kan in iedere electronica winkel of in de webshop van KPN.

Hebt u nu nog een DVS 200 dan kan u beter een hele nieuwe set (2 stuks) aanschaffen. Anders is één extra nieuwe ook mogelijk.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Nick, Nee helaas, steeds keuzemenu dat leidt naar het inspreken van de exacte vraag; waarna het automatische SMS bericht komt met de link naar de site waar je al uren op bezig bent. Geen toeval, want ook vandaag bij de zevende belpoging hetzelfde. Er wordt hilarisch genoeg wel steeds gemeld dat het ‘gesprek’ kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Da's mooi natuurlijk.

Ok. Bij dat inspreken: niks zeggen. Dan probeert die het nog een x, dan ook niks zeggen. Daarna krijg je een mens aan de lijn. Althans... je komt in de wachtrij...

Peter en Nick, dank voor jullie reacties. Nieuw kopen lijkt mij ook de enige remedie, of misschien leg ik die € 80 bij op een abbo bij een andere provider. Een met klantenservice.

Badge +19

Dan zou ik als ik u was voor € 80,00 kabels kopen. Dan heb je geen klantenservice  meer nodig ook. Succes verzekerd!! Dat kan je van de Devolo's niet zeggen.

Reputatie 7
Badge +10

Je kan gewoon je vraag inspreken en dan krijg je ook die sms. Maar dan blijft het systeem even stil en pas daarna gaat het verder waarbij je wel kan wachten op een medewerker. Dat is verwarrend maar zo is het momenteel wel.

Goedemorgen Joep en Ward dank voor jullie reactie. Momenteel heb ik 's avonds een kabel dwars door de kamer liggen (die werkt idd wel..). De truc met het wachten is wel nuttig, je moet het maar weten! Misschien probeer ik dat nog, ik zal dit topic in ieder geval weer sluiten. Dank voor het meedenken allemaal.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Woldere, welkom! Jammer te horen dat je in een loopt zit. Zoals Ward al aangaf, als je aan de lijn blijft, krijg je uiteindelijk wel een medewerker te spreken. Dat gezegd hebbende, als jouw draadloze adapters ouder zijn dan twee jaar, dan is Peter's antwoord van toepassing. De apparaten zijn je eigendom, en de garantietermijn is twee jaar. Dus in dat geval kun je zelf beter nieuwe aanschaffen, of een kabel trekken. Als ze jonger dan twee jaar zijn, vul dan je forumprofiel in en laat dat even weten hier. Dan ga ik met je kijken wat er aan de hand is en of ze vervangen moeten worden.

Hallo Erik, dank voor je reactie. Ik behelp me nu met een tijdelijke kabel en ga me oriënteren voor een ander merk draadloze adapters. De tip mbt tot het wachten aan de telefoon zal ik onthouden, hoewel ik 'm niet meer nodig hoop te hebben.

Als ik wist hoe ik deze topic kon sluiten had ik het gedaan.. Dank voor alle reacties:  wat mij betreft is de kwestie opgelost en hoeft U NIET meer te reageren!