Vraag

In plaats van BelOnbeperkt Altijd uitzetten omgezet naar KPN Hussel

  • 11 February 2021
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik wilde BelOnbeperkt Altijd uit mijn abonnement halen. Wilde vragen hoe dat moest. Medewerker klantenservice zegt: doe ik wel. Mijn verandering zou worden verwerkt en ik kreeg gratis nog een tablet, omdat ik al zo lang bij kpn ben. Ik krijg de documenten, wat bleek? Ik ben omgezet naar Hussel en moet voor tablet 10 euro p.m. betalen! Gewoon schandalig.

Ik heb klantenservice gebeld, alles is hersteld. Ik begrijp dat er medewerkers zijn die om target te halen dit soort streken uithalen. Ik heb klacht ingediend. Nog geen reactie gehad. Ik hoop dat KPN de persoon achterhaald en de deur wijst. Wat een rotervaring. Ik heb nog email of telefoonnummer van Jorg Kramer, hoofd klantenservice gevraagd, maar dat krijg je niet.

Hebben jullie ook zo'n ervaring en wat is ermee gedaan?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@WildePIl Welkom op het forum. 

Wat heb je een vervelende ervaring met de klantenservice gehad zeg. Ik controleer graag voor je wat de stand van zaken van je klacht is. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan pak ik je gegevens er bij en ga ik op onderzoek uit! 

Ik heb m'n forumprofiel aangepast. Ook reactie verstuurd via chat naar klantenservice. Zo'n weekje geleden. Nog niks gehoord. Gewoon waardeloos.

Reputatie 7
Badge +15

@WildePIl Bedankt voor het invullen van je profiel.

Ik zie inderdaad dat er contact is geweest met mijn collega en dat er gevraagd is naar de gegevens van de collega waarmee het abonnement is afgesloten.

Logisch dat je deze persoon graag wil spreken, maar ik hoop dat je begrijpt dat we deze gegevens nooit uit kunnen geven.

Ook spreken met een directeur klantenservice zit er helaas niet in. Ik zoek natuurlijk wel graag voor je uit wat ik voor je kan doen. 

Mag ik overigens vragen via welke weg en wanneer je een klacht in hebt gediend? Deze zie ik namelijk niet direct terugkomen en ik vind het belangrijk dat dit goed afgehandeld wordt! 

 

Hierbij een transcript van 10-2 met de digitale assistent, een week geleden dus. Er is intern melding gemaakt, ik hoor verder niets meer. Echt waardeloos. In plaats van dat je een kado krijgt vanwege trouw klant zijn, word je door een van jullie medewerkers misbruikt om z'n sales en daardoor z'n bonus binnen te slepen. Walgelijk!

 

Digitale Assistent: Hoi! Je chat met de digitale assistent van KPN.
Digitale Assistent: Vervelend dat je een klacht hebt. Als je hieronder aangeeft waar je klacht over gaat, dan helpt een medewerker je verder.Wat is je klacht precies?
Ik: Ik wilde BelOnbeperktAltijd van mijn abonnement verwijderen. Kpn medewerker smeert mij hussel aan buiten mij om.
Digitale Assistent: Oké, duidelijk. Ik ga je doorverbinden naar een medewerker. Je kunt het chatgesprek met de medewerker achteraf gemakkelijk opslaan en downloaden. Om je met een medewerker door te verbinden, heb ik wat gegevens van je nodig. Wat is je voornaam?
Ik: W.
Digitale Assistent: Wat is je achternaam?
Ik: van Esch
Digitale Assistent: Wat is je postcode?
Ik: 6536HT
Digitale Assistent: Dank je. Wat is je huisnummer?
Ik: 3841
Digitale Assistent: Dank je voor je informatie. Ik verbind je nu door met een medewerker. Let op: Het kan even duren voordat er een medewerker beschikbaar is.
Digitale Assistent: Handover success
Samet: Welkom! Je chat met Samet. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?
Samet: Goedendag, goed dat je contact met ons opneemt. Ik heb begrepen dat je graag BelOnbeperkt Altijd uit je abonnement wilt verwijderen en niet wilt overstappen naar KPN Hussel.
Ik: Ik wilde BelOnbeperkt Altijd uit mijn abonnement verwijderen. Ik bel met de vraag hoe ik dat via mijnkpn kan doen. Medewerker zegt: ik doe het wel. Ik krijg goedkoper aanbod en gratis een tablet. Omdat ik al jaren bij kpn ben. Uit de latere stukken blijkt dat ik hussel heb en moet betalen voor de tablet. Ik vind dit schandalig. Zou graag email of telefoonnummer van dhr. Kramer willen.
Samet: Dat lijkt inderdaad niet de bedoeling te zijn. Wat vreemd dat je zo'n ervaring hebt meegemaakt. Kan je mij voorzien van de datum en tijdstip wanneer dit gesprek plaatsvond?
Ik: Pakweg een uur geleden.
Samet: Ah oke, ik zal daar een melding van maken. Ik zie ook inderdaad dat de bestelling al ongedaan is gemaakt.
Ik: Klopt ja, maar ik wil dit zelf opnemen met dhr Kramer. Mag ik zijn email of telefoonnummer?
Samet: Ik zie ook dat BelOnbeperkt Altijd reeds is verwijderd.
Samet: Er is geen e-mailadres of telefoonnummer beschikbaar om een specifiek collega te bereiken. Bij het maken van een melding krijgt zijn manager ook bericht. Dit zal verder intern opgepakt worden. We nemen dit uiterst serieus, aangezien jouw ervaring totaal niet aansluit wat je van KPN gewend mag zijn.
Ik: Zeer teleurstellend.

 

Reputatie 7
Badge +15

@WildePIl Bedankt voor je reactie. 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier boos over bent en laat ik voorop stellen dat dit zeker niet binnen de werkwijze van KPN past. 

Ik zie de melding die mijn collega heeft gedaan inderdaad terugkomen en heb zelf ook nogmaals melding gemaakt van deze situatie. Omdat wij uiteraard de privacy van onze medewerkers moeten garanderen kunnen we je over het verloop van de situatie inderdaad helaas niet op de hoogte houden. Net als dat ik je niet in contact zal kunnen brengen met Jorg Kramer. 

Zoals mijn collega in het gesprek van 10-02 al heeft aangegeven komt deze melding ook terecht bij de manager van de medewerker. Dit zal dus zeer serieus worden opgepakt.Â