Beantwoord

incasso afschrijving

  • 1 November 2020
  • 8 reacties
  • 375 keer bekeken

Er word maandelijks van mijn rekening een bedrag afgeschreven waarvan ik niet weet wat het is, ik heb sinds 2012 geen eigen bedrijf meer en de facturen krijg ik ook niet.

Wat is dit en kunnen jullie dat terugstorten met terugwerkende kracht. 

icon

Beste antwoord door Jose_ 11 November 2020, 09:18

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Marinus Roelink , als je in MijnKPN kijkt onder de diverse producten, zie je dan ook geen overzicht facturen tot maximaal 12 maanden terug?

Nee hoor daar zieik alleen dat ie bezig is en daaronder staat dat ik eventuele producten verwijderen kan maar er valt niks te verwijderen mvg.

Hallo @Marinus Roelink , dan even met KPN bellen, 0800 0402

Heb ik al gedaan de desbtreffende dame kwam er zo niet uit, ik zou smiddags teruggebeld worden, maar ik wacht al 3 dagen

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marinus Roelink, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het erg druk waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren.

Wat een vreemde situatie! Heb je nog wel een abonnement bij ons of dat ook niet meer? Om wat voor een bedrag gaat het precies en wat staat er in de omschrijving van de automatische incasso?
Ik wil graag vanaf hier even met je meekijken, zou je daarom jouw gegevens in je profiel willen invullen en hier een seintje willen geven zodra dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +10

@Marinus Roelink Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik heb mijn gegevens ingevuld

Incasso gegevens

KPN BV Zakelijke markt €16,88

Tegenrekening NL ** INGB *******200

OMSCHRIJVING

Factuur 20-10-2020 incl 2,93 BTW

Klantnummer [**********], KPN Zakelijk

Breedbanddiensten

Machtigingskenmerk M********459

Incassant ID NL39KPN271247010001

Mvg. Marinus Roelink


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Marinus Roelink, dank voor het invullen van je gegevens.

Ik zie dat het om een zakelijk cloud diensten abonnement gaat. Daar kan ik je helaas niet bij helpen. De afdeling Zakelijk kan dat wel! Je kunt hierover een topic starten op het KPN Zakelijk Forum of telefonisch contact opnemen.

Reageer