Vraag

Incasso van verkeerde rekening

  • 2 October 2020
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb inmiddels al meerdere malen contact met jullie opgenomen. Er blijven incassos van een oud rekeningnummer (eindigt op 3217) lopen. Dit terwijl op de facturen zelf notabene het juiste rekeningnummer staat (eindigt op 8338). Schrijf het daar dan ook van af aub!

Ik heb hier meerdere keren contact over gehad en krijg telkens de belofte dat ‘het nu echt opgelost is’. Ik heb geen zin om weer ‘meer dan 15 minuten’ (volgens het bandje) in de wacht te staan. 


6 reacties

Vul je profiel aan en medewerkers kunnen beter meekijken met jou persoonlijke situatie.

Vul je profiel aan en medewerkers kunnen beter meekijken met jou persoonlijke situatie.

Ik ben ingelogd met mijn KPN ID. Dan hebben ze toch alle info?

Omdat het een forum betreft, moet u alle gegevens in het profiel aanvullen waarmee u indirect toestemming geeft om in u gegevens te kijken.

Reputatie 5
Badge +10

Dag @Ojjz, 

Welkom op het KPN Forum. Goed dat je je gegevens al hebt ingevuld in je Forumprofiel. Op basis daarvan zie ik dat je intussen contact hebt gehad met onze financiële afdeling Collections, en dat mijn collega van die afdeling het rekeningnummer heeft aangepast. Ik ga ervan uit dat het daarmee vanaf de volgende of daaropvolgende incasso verholpen is. Mochten er nog vragen over zijn, stel die gerust. 

Hoi @Heine,

Bedankt voor je reactie.

Dat is me al wel 2x eerder toegezegd. Ik hou dus nog een slag om de arm.

Mocht het komende maand weer niet goed gaan dan meld ik me hier weer.

Reputatie 5
Badge +10

Geen probleem. Er kunnen twee factuurperiodes (maanden) overheen gaan, voordat een dergelijke wijziging in de achterliggende systemen verwerkt is. Mocht het bij de tweede incasso na de wijziging nog steeds niet goed gaan, trek dan gerust aan de bel. Als het wel goed gaat, laat het dan ook gerust nog even weten. 

Reageer