Beantwoord

Incasso wijzigen naar dezelfde datum

  • 11 May 2019
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hoi

ik heb een vraag kan alles op de zelfde dag worden afgeschreven worden ??
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 May 2019, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jefpronk, welkom! Gaat het hierbij dan om vaste en mobiele diensten? Het is wellicht mogelijk om de incassodatum van de mobiele diensten te wijzigen. Je kunt hiervoor bellen met 0800-0402 om de opties te bespreken. Het zal dan waarschijnlijk alsnog niet op precies dezelfde dag afgeschreven worden. Het wordt altijd rond een bepaalde datum afgeschreven. Voor vaste diensten kan de datum niet zo gemakkelijk aangepast worden. Mijn collega kan je daar verder ook over informeren.