Beantwoord

Ingangsdatum Internet en TV

  • 12 February 2021
  • 7 reacties
  • 219 keer bekeken

Dag,

omdat we een nieuwbouw woning gaan betrekken, kan ik niet kiezen wanneer de ingangsdatum van mijn abonnement gaat zijn, maar heb ik een pre-order gedaan. Ik zie nu dat mijn ingangsdatum op 16 februari is, maar dan is de woning nog niet eens klaar. Kan ik de datum nog naar achteren verplaatsen?

 

Frank

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 13 February 2021, 18:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Frank75758, lijkt me inderdaad handig om die datum te verplaatsen! Wat lijkt je een veilige datum om nu te kiezen?

Hi @Maja_ , kunnen we de ingangsdatum verplaatsen naar 16 maart? 

Reputatie 7
Badge +20

:ballot_box_with_check: Aangepast!

Als je tegen die tijd nog steeds niet in het huis kunt, kan je hier weer even aan de bel trekken zodat ik de datum weer voor je op kan schuiven :blush:

Uiteraard hoop ik voor je dat de woning snel op wordt geleverd!

Dankjewel!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Dag @Maja_ , zou je me weer kunnen helpen?

ik kreeg 1,5 week geleden een telefoontje van iemand van KPN met de vraag of ze bij ons op 16 maart, zoals afgesproken, de aansluiting mogen maken. Uiteraard positief! Wat schetst nu mijn verbazing, ik krijg zojuist een email dat ik pas op 2 april wordt aangesloten. Help! Dan zit ik niet meer in mijn oude woning (ik ga vanaf 25 maart over naar het nieuwe huis), heb ik dus geen internet en is thuiswerken dus ineens onmogelijk geworden…

Kunnen we dit nog oplossen?

Reputatie 7
Badge +20

Oei @Frank75758, dat is ineens een flinke tegenvaller :frowning2:

Het enige dat ik zelf terug zie, is dat het netwerk nog niet gereed is en nog opgeleverd moet worden door KPN NetwerkNL. Tot het moment dat de lijn klaar is, kunnen wij er geen signaal op zetten (logisch uiteraard) maar wat ik minder logisch vind is dat je daar bij het telefoontje van 1,5 week geleden helemaal niets over hebt gehoord en nu ineens onaangenaam verrast wordt. Hoe graag ook ook zou willen, dit is niet iets waar we vanuit ‘KPN de internetprovider’ enige invloed op hebben, we kunnen er niet voor zorgen dat het netwerk eerder op wordt geleverd. Wellicht dat het nog nut heeft om contact op te nemen met NetwerkNL, ze kunnen je daar hopelijk meer vertellen over de reden van het uitstel!