Beantwoord

Ingangsdatum nieuw abonnement onjuist

  • 3 January 2021
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste,

De ingangsdatum van mij abonnement staat op 08-01-2021, maar dit moet 08-02-2021 zijn aangezien het een nieuwbouwhuis is. Hoe kan dit worden aangepast?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 January 2021, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @JulianDr . Welkom op het forum.

Als de bevestiging of het contract wat je hebt gekregen niet klopt, kun je het beste contact opnemen met de afdeling save. Te bereiken via 0800 0402 (“annuleren” inspreken”)

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.