Beantwoord

Inloggen op Experia Wifi lukt met geen mogelijkheid

  • 27 February 2021
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Hallo,

Al meerdere keren als topic gemeld. Helaas lukt het mij op geen enkele manier om in te loggen op de primaire Wifi Experia. Het beheerderswachtwoord onderop het apparaat werkt niet. Het wachtwoord van de 2e experia ook geprobeerd. Het beheerderswachtwoord van de app werkt ook niet. Een reset biedt ook geen oplossing. Wachtwoord modem ook maar geprobeerd tegen beter weten in.

Het vervelende is dat je na een foutief wachtwoord steeds langer moet wachten voor een nieuwe inlogpoging. 

Iemand nog een idee?

icon

Beste antwoord door vanHoek 28 February 2021, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Vreemd! Standaard bereikt u de experia wifi's via http://192.168.2.150/ het webpassword staat achterop de versterker waarvan het blauwe ledje knippert. Wellicht eerst resetten dan.

Hallo Joep,

Dank voor je reactie. De reset heb ik gedaan, maar dat lost helaas het probleem niet op. 

 

 

Badge +19

Heeft u geprobeerd in te loggen met een bekabelde pc of laptop?

Beste Joep,

Nogmaals dank voor het meedenken. Via een kabel geprobeerd, maar dat was niet de oplossing. Maar, ik ben er nu wel achter. Met KPN gebeld en zij wisten het eigenlijk ook niet gelijk aan te geven. Het advies was de Wifi Experia opnieuw te koppelen via de KPN thuis App.

Het inloggen daarna lukte niet met het wachtwoord dat onderop de Experia staat, maar wel met het (eigen) wachtwoord van de KPN thuis App.

 

Reputatie 2

Ik herken hierin precies hetzelfde als wat ik ervaar. Inloggen met het op het apparaat vermelde webwachtwoord lukt met geen mogelijkheid. Het lijkt er dus op dat het wachtwoord Ăłf niet klopt Ăłf op afstand door KPN ingesteld/gewijzigd wordt bij installatie via de Thuis App.

Bij mij hielp het om de experias mbv de app opnieuw te verbinden. Gebruik daarna het wachtwoord van de App om in te loggen op de experia.

Â