Beantwoord

Inloggen Triodos bank lukt niet via wifi

  • 13 January 2022
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Sinds twee weken heb ik een vergelijkbaar probleem. Inloggen bij de ING en ASN Bank werkt prima, alleen werkt inloggen niet meer bij de Triodos Bank.

Inloggen bij Triodos met hun app werkte niet als de i-phone op wifi stond, zette ik wifi uit dan gaf de app wel toegang tot inloggen. Ik heb een Experia V10 en al een keer reset - heeft niet geholpen.

Al vaak met KPN gebeld… geen soelaas.  

 

Ondertussen zag ik tal van adviezen, ook over het updaten van je modem etc, maar ik kan rustig stellen dat ik a-technisch ben en misschien ook wel een beetje digibeet. KPN levert de spullen en internet, dan hoef ik als klant toch niet te gaan sleutelen aan instellingen die ik niet snap?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 17 January 2022, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @SeK22, welkom op het KPN forum. Ik heb gelijk getest of ik de website van Triodos wel kan benaderen. Ik ervaar hier geen problemen mee. Het probleem zit dus niet in het KPN netwerk. Als je één specifieke website niet kunt benaderen via jouw wifi verbinding, maar wel via 4G of vanaf een ander netwerk, dan is doorgaans een blokkade van jouw IP-adres de boosdoener. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de webhost van de website in kwestie. Zij kunnen de blokkade, indien van toepassing, opheffen. 

Beste Denise, het probleem is verholpen dankzij een slimme dame bij KPN Zakelijk. Ik vat het even in mijn woorden samen: KPN had rond de jaarwisseling het internet verbeterd en dat ging te snel voor Triodos. En trouwens: alle suggesties van jou had ik uiteraard al gecontroleerd.

Reputatie 7
Badge +24

Beste Denise, het probleem is verholpen dankzij een slimme dame bij KPN Zakelijk. Ik vat het even in mijn woorden samen: KPN had rond de jaarwisseling het internet verbeterd en dat ging te snel voor Triodos. 

Vaag. Wat heeft de slimme dame er aan gedaan? Het internet weer slechter gemaakt? 🤔

Heeft het misschien iets met ipv6 te maken?